Umut, en umarsız düşlerden esirgemiyor ise ışığını, bende, boğazımda düğümlenmiş ilmikleri çözüyorum sevginle sevgili. yokluğun yoksulluk, özlemin, güneşi firar gökyüzü biliyorum. Yinede eksiltmiyorum zulamdan aşkın kutlu mührünü.
Yalnızlığın anlamını keşfettiğimden beri, bir tek senli günleri dahil ediyorum geceme. bilirsin gün ortasında ağlayamam, aydınlıkta dile getiremem ismi saklı hüznümü. bu yüzden, bir hayal öpücüğü kondurmadan önce uyku, gecenin mürekkebine banmış, ölüme meydan, hasrete ferman şiirler tutuşturuyor ıslak imzalı karanlık gözlerime.
Bir türlü içime sinmiyor sevgili ! yokluğunda neşesini kaybeden bu şehrin, tüm sokaklarında tek başınalığı arşınlamak. Kime sorsam "Kuşlar bile yalnız ölüyor, dil kuruyor, kalp çürüyor zamanla" diyor. söyle kabulü mümkün mü vehameti aslından beter bu söylemi.
Aslında suç benim... dinlemeliydim gidelim dediğinde. devinip durduğum sığ ömrümün hesabını kesip gitmeliydim koşar adım. çünkü; kazancımı kayıplarımla çarptığım zaman, elimde boş bir pusula gibi sıfır kere sıfır kârımın ederi. örselendikçe ruhum, cebime sıkıştırdığım yalnızlığı harcamışım yıllar yılı ve adına yaşamak demişim yeminsiz yalanların.
Birazdan sabah olur. ilkel bir çığlıkla, sabırsız aç martılar tüner sensizliğin göz sızısı kıyısına.
Artık geçte olsa biliyorum ki, en uzun yolculuklar küçük adımlarla başlar. sıradan veya kusurlu pişmanlıklara izmarit basıp, gözümü karartarak kendimle gitmeliyim bencilce. terk etmeliyim, şakakları öfkeden seğiren yalnızlığımı. ki, yeniden doğmalıyım seninle, huzurun salkım söğüt sinesinde, gümüş bir şafak vakti.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜMÜŞ BİR ŞAFAK VAKTİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜMÜŞ BİR ŞAFAK VAKTİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayfaya hoş bir seda bırakan Çok duygulu ve güzel bir şiir Tebrik ediyorum ÜSTADIM ---------------------------------- Kaleminiz susmasın Her daim hakikat yazsın -------------------------------- SELAM VE DUA İLE
Hoş geldiniz arkadaşım. Yılgınlık fazlasıyla var evet.. Tespitleriniz doğru. Artık kimse için değil, kalbin doğrultusunda karar verme vakti dedim ve kendi inşaa ettiğim bir dünyaya ufaktan bir başlangıç yaptım yaşamak adına..
Çok teşekkür ederim değerli yorum ve ziyaretiniz için. Sevgilerimle
Merhaba güzel dost Duyguların fırtınaya tutulmuşcasına alabora olduğu,seven bir kalbin çırpınışları ve sitemleri özgün bir dil ve enfes betimlemelerle donatıldığı güzel bir şiir okudum, huzurlu bir akşam dilegi ile sevgiler diyorum.
Dilek kardeşim şiirinizi okurken bir şarkı vardı ''Gümüş renkli güne başlarken Yağmura karşı ağlarken'' sözleri böyle devam ediyordu Sezen Aksu^'dan dinlemiştim Bir anda aklıma geldi
Her gümüş şafak umutların toplandıgı, birlestigi anlam kazandığı zamandır..
Kaleminizi yazan yüreğinizi tebrik eder saygılar sunarım Esen kalın
KAFKASİ tarafından 10/26/2018 1:48:58 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hoş geldin kardeşim onur verdi varlığın ve baş tacı değerli yorumun. Şarkıyı biliyorum dersem yalan söylemiş olurum. ama dinlicem söz... Çok teşekkür ediyor ,huzurlu geceler diliyorum. Sevgilerimle
Uykusuz gecede bir elmanın yarısını arayan Yürek sesi dizlerde hayat bulmuş. Tebrik etmek, kutlamak çok çok kolay! Ya kalemin konuştuğu anı yaşamak??? Bunları düşünürken mısraların içinde kayboluyor insan! Şiirin kaybolmuşken, Bir Elmanın Yarıs şarkı sözünün Yazarı Pinhani geldi aklıma. Hani; Açan her güzel gülün Biri sensin biri ben Kafesteki bülbülün Biri sensin biri ben diyor ya, Şair olmak, duyguları konuşturmak ne güzel. Emeğin önünde şapka çıkartım, kutluyorum değerli dost!
Şiiri ve değerli kalemi alkışluyorum çok güzeldi şiir selam ve muhabbetlerimle...
Birazdan sabah olur. ilkel bir çığlıkla, sabırsız aç martılar tüner sensizliğin göz sızısı kıyısına.
Artık geçte olsa biliyorum ki, en uzun yolculuklar küçük adımlarla başlar. sıradan veya kusurlu pişmanlıklara izmarit basıp, gözümü karartarak kendimle gitmeliyim bencilce. terk etmeliyim, şakakları öfkeden seğiren yalnızlığımı. ki, yeniden doğmalıyım seninle, huzurun salkım söğüt sinesinde, gümüş bir şafak vakti.
Çok teşekkür ederim Vahap dostum. Ben sizin kadar vefalı değilim galiba. Deftere giriyor genelde yazı okuyorum. İhmal ediyorum sevdiğim dostlarımı.. Bu bağlamda sizden de özür diliyorum.
Çok teşekkür ediyor selam ve sevgilerimi gönderiyorum dost yüreğinize
En kıymetli sayfa misafirlerim den biri gelmiş. Ne yapsam, ne ikram etsem acaba sevgili can'ıma.. Ispanaklı börek yok amaaa Tazecik, sıcacık sevgi pişirdim yürek k/özünde...
Kalemini ay ışığına sakla can... Güneş herkese ,ay suskunlara yoldaştır bilirsin..
Teni terk eden ruhtur sevgilinin gidişi Ve kurutur yüreğin yeşil kalan en son istemini Yalınızca Kendi çölüne kanar sevgilinin gidişiyle çoraklaşan yürekler...
Yüreğimizi tutsak ettiğimiz yaralarımızın yansımadır şiirlere düşen sevdanın izleri ve o yaralar ki tanığıdır sevmelerimizin... Kavgalarımızı sevdaya ,sevdamızı kavgaya dönüştürerek beklerken yaşamın ilintilerin de aydınlığımız-dır dizelerimiz Ve Biliriz ki; şiir Sevdasına tutsak yüreklere sevdanın kokusunu getirendir...
Şiir çok güzeldi Dilekciğim Tebrik ederim Emeğine Yüreğine sağlık
Ahh Taylancım senin şu yorumların yok mu şiiri bile gölgede bırakıyor inan ki. Ne güzel bir yorum du bu böyle... Susuyorum sadece ve çokça sevgilerimi gönderiyorum eşsiz yüreğine ve kalemine..
Biliriz ki; şiir Sevdasına tutsak yüreklere sevdanın kokusunu getirendir...
Meleğim telaşımı gördün.. Elbette gelicem yeni yılın ortalarında. Hep kısa kısa oldu görüşmelerimiz.İtalyadan döndükten sonra İzmire dönmek zorunda kaldım.. Bu vefasız seni çok seviyor...
Bazen sizin siirlerinizde kendimi buluyorum , nedense gunumun siiri zaten her siiriniz gune dusmel sevgimle segili sairem , ben tukendigim zaman siz yazin yuzlerce tebriklerimi birakiyorum
Değerli kalemdaşım çok yerinde bir yorum yazmışsınız. Bunun üzerine söz söylemek olmaz. Çok teşekkür ediyorum ziyaretinize ve değerli yorumunuza. Sizi sayfamda görmek büyük mutluluk.
Şair burada umudun en küçük kırıntılarından yüce bir dağ gösteriyor Yeter ki sevgi olsun yüreğinde kalkanlarını dolduracak kadar Özlemini eksik etme benden esirgeme yeter ki... sensiz geçen günlerime değer diyor ben de o can kardeşimin güzel yüreğini o insani cömert duygularını kutsuyorum
Usta bir kalemin lezzetini özümseyerek dolaştım dizelerde yeniden ve yeniden özlemin sancılarına eşlik ederek o kekremsi tadı hissederek okumak gerekir ki öyle de oldu
gecenin mürekkebi...ne güzel bir betimleme. teknik resimde aydıngere çizdiğimiz çini mürekkepli çizgiler. yürekten gelenlerin duygu ve sevgi katkısıyla öyle güzel bir serbest şiir çizilmiş ki beğenmemek ne mümkün. tebrikler ve saygılar sunuyorum...
Yorumunuz her daim onurdur değerli üstadım. Usta bir kalemden böylesi güzel bir yorum almak mutluluk verici.. Çok teşekkür ediyor, kalbi sevgi ve selamlarımı iletiyorum.
adımlar küçük olsa da
yürekler kocaman olmalı
vakit üstelik gümüşi bir şafak kırığı ise...
ne güzeldi sevgili Dilek
şiir ve dostlukla...