Bugün yaşamayı seviyorum. Yarın da bir neden bulur severim. Daha sonra yeniden keşfeder, Yeniden severim. Benim sevmekten başka işim yok ki. Cemal SÜREYA
gün olur çoğalan dünlerimin şakağından azalan yarınlarımın soğuk terini siler gün olur tenimde eskiyen lekelerin yıpranmışlığını aynalara gülümseyen çocukluğuma verir geçerim
zaten ömür dediğin nedir ki ak köpüklü aziz denizlerin anforasında saklı füsunlu bir andaç değil mi bünyesinde bir görüp bir yitirdiğim gerçekle düş arası aşk biraz da kederli serkeş bir sarhoşluğun tarihi seferi gizli
aldırmadan yakınmadan çocukken elma ağaçları çizen ellerimle yine çıplak ağaçları giydirir utangaç gülüşlü bebelere omzuma güvenle yaslanabilecekleri en tazesinden tebessümler bağışlarım bununla da yetinmem varlığımı yokluğumda özleyen kedileri beslerim sokağımda toprağın ellerinden döküldüğünde bahar ıslak taş diplerinden başını uzatan çiçekleri sularım umutla yollarıma özlemle bakanlara bulutların ak saçlarıyla selamdan uçurtmalar uçururum sevgiyle
kısacası arkadaş özgürlüğe yağmura kuşa böceğe çiçeğe nasıl hasret kalındığını kurumuş ağaçlardan ve ölülerden öğrendim ben bu yüzden huzurun son faslıymış gibi yaşamı esirgemem kendimden
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜN OLUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜN OLUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
“Hayatta ya tozu dumana katarsın, ya da tozu dumanı yutarsın"... Sevgi yaşam biçimimizdir… ...........................................Saygı ve selamlar..
Şiir dostu, ne güzel ifade etmişsiniz. Final muhteşemdi, nefis tespitlerdi. Yaşarken öğreniyor insan. Adına tecrübe diyorlar. Kutlarım saygın kaleminizi.
Çok teşekkür ederim dost kalem. Geç kalmadan ve keşkelerle uğraşmadan hakkını vermek lazım hayatın. "Hayat ne ki sonuçta,anlık bir buluşma" diyor ya şarkıda .. aynen öyle Sevgilerimle..
Gün olmaz dediğimiz her şey başa gelir iyi veya kötü. Ve bir bakarız ki geriye kalan birkaç gün. Zamana yeniliriz. Zamana karşı galip gelen daha olmamıştır. Zamana durduran daha kimse olmadı.
Şair konuşunca kelimeler de kendinden geçerek, hayatın iksirini içen büyüleyici ve ağdalı efsununa kapılarak büyüler bizi. Yukarıda ki dizeleri okurken, Sonbahar'ın bitişini ve dökülen son yapraklarda hissttiğim kendimi bulduğum için kutlarım böyle güzel bir şiir yazan Şaire Hanımı. Kaleminden hep böyle mürekkep balı damlasın. Yarınlar karanlik olmasın. Saygılar şairem!
Hasan Hüseyin Arslan tarafından 11/4/2018 8:26:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hasan Hüseyin Arslan tarafından 11/7/2018 11:18:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ne güzelsin şiir...yaşam kokan mısralarınla. Yaşam olur da umut olmaz mı, elbette olur. Ve son nokta finalde ancak bu kadar iyi konabilir. Çok güzeldi okumak gerçekten sevgili Dilek Kutlarım.
Öyküsü bir başka Şiir bir başka ve hatta pozitif bir duygu bir arkadaşım vardı yarını çok düşünürseniz bu günü noksan yaşarsınız derdi güler geçerdim ki rahmetli olunca çok daha iyi anladım sevgi katmak sevgi ile büyütmek beslemek asıl olan kutlarım saygılarımla
Hoş geldiniz değerli dost. Arkadaşınıza gani gani rahmet diliyorum. Çok doğru söylemiş. Gün anlamını yitirmeden değerini bilmek lazım. Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz ve ziyaretiniz için. Sevgi ve selamlarımla
Düşün ey insan oğlu buz insanı yakar mı? Sev sevebildiğin kadar aşktan insan bıkar mı? Gönlünce sev, gönlünce yaşa. Zevkleri erteleme ömür geldi geçiyor, ölümün eli kulağında... Çok güzeldi. Selam ve Sevgiyle.
Bedri bey hoş geldiniz. Sayfama renk kattı mısralarla eşlik etmeniz. Madem ki ölüm var,kendimizi hiç bir şey için heder etmemizin de bir manâsı yok değil mi O zaman nefes aldığımız sürece "sevelim sevilelim bu dünya kimseye kalmaz" diyelim biz de Yunus gibi.
Çok teşekkür ediyorum değerli yorum ve ziyaretiniz için. Sevgilerimle
Yaşamın bir kuralıdır yarınlara umutla bakmak. Umutsa insanın fırtınalı havalarda sığındığı bir dost elidir. Dünün bugünden bir farkı olmadığı gibi bugününden yarınlardan bir farkı yok.
Hoş geldin kardeşim. Evet umutla bakmazsak ve hayallerimizin peşinden koşmazsak ruhumuzun bir ölüden farkı kalmaz.Nasıl yaşanır öyle ot gibi bilmiyorum. Yarınlar hep dünlerin umuduydu.Bu günler ise geleceğin umudu olur inşallah.
Çokça sevgi ve selamlarımla teşekkür ediyorum kardeşim değerli yorumun için.
Yine çok güzel bir şiirdi.kalemin daim olsun değerli Dilek dost her zaman olduğu gibi okunması gerek bir şiirdi.tebrik ediyorum şiir yüreğini ve tazan kalemi.kucak dolusu sevgilerimle
Hoş geldiniz hemşehrim. Zaten insan en çok neyi düşler ve düşünürse evren ona düşlerini gerçekleştirerek fazlasıyla geri verir.Kimisi buna fazla polyannacılık, kimisi de pozitif düşünce saçmalığı gibi görse de,ben insanın kendi kendini pozitif düşüncelerle olumlaması taraftarıyım. Çünkü yeterince kin, öfke ve nefret hükümran zaten yeryüzüne.
Çok teşekkür ediyor, sevgi ve selamlarımı gönderiyorum
Kişinin kendisiyle barışık olması ne güzel. Yaşanılan olumsuzluklara inat hayatı renklere boyamak bu olsa gerek. Yaşam kokan şiirin kalemine tebriklerimi bıraktım Sevgi ve saygımla
Hoş geldiniz sevgili Hazal... Başka türlü bu hayatla ve insanlarla başa çıkılmaz. En iyisi mi kavgamda kendimle, barışımda kendimle olsun değil mi.. Kendimi sevmeliyim; çünkü kendisiyle barışık olmayan ve kendini sevmeyen başkalarını da sevemez diye düşünüyorum canım.
Çok teşekkür ediyorum değerli yorumunuz için Selam ve sevgilerimle
Şiir "çocukken elma ağaçları çizen ellerimle yine çıplak ağaçları giydirir utangaç gülüşlü bebelere omzuma güvenle yaslanabilecekleri en tazesinden tebessümler bağışlarım" İçinde şiir demek geldi içimden. Çok sevdim kopyalayıp yapıştırdım dizeleri. Aslında ben iyi resim çizemem belkide onun ezikliği. Usta kalemi yürekten kutluyorum.
Değerli üstadım aslında yeteneksizim bende tek yapabildiğim kendimce karalamalar. O anki ruh halim ne ise iyi kötü onu yansıtmaya çalışıyorum özgürce.Hele resim hiç çizemem. En fazla cin Ali çizebilirim :) Naif yüreğinize ve değerli yorumunuza çok teşekkür ediyorum.
Aslan burcuna bir şeyi kolay kolay beğendiremezsiniz dostum dedikleri de en fazla bir elin parmakları kadardırki kendimden biliyorum :)
Kusursuz denecek kadar anlamlı derin..Senden de zaten böylesini beklerdim.. Boşuna değilmiş seni sevmelerim.. Yaşamı nasıl esirgemiyorsan kendinden vuslatı da esirgeme Devrimden..
Arslan burcunun özelliklerini çok iyi bilirim meleğim. Birbirine benzeyen ruhlar bir şekilde karşılaşırmış . Bizim dostluğumuzda öyle başladı ve ilelebet öyle kalacak birtanem.
kısacası arkadaş özgürlüğe yağmura kuşa böceğe çiçeğe nasıl hasret kalındığını kurumuş ağaçlardan ve ölülerden öğrendim ben bu yüzden huzurun son faslıymış gibi yaşamı esirgemiyorum kendimden
Final gibi şiir dilinden kaleme mürekkep gibi akmış ustam ...