Yankılandığında uslanmaz gecenin yanık güncesi, garip bir sürgün sancısı mıhlanır gözlerime. uzak bulutların ardından maziyi kırptığında yıldızlar, hiç yoktan kirpiklerime asılır yokluğunun dargınlığı.
İşitiyor musun ? bir karayel misali üşüyen yorgun yüreğimin titremesini. ve İzimizi silip süpüren yılların sedasını.
Büyüdüm sayende...! sevinçlere değmeden parçalarımı bütünledi hüzünler. artık; bir ormanın yağmur düşü, gözleri çapaklı çocukların bayramlık urbasıyım allı morlu... toprağın nefesini kokluyor, kuş sesleri topluyorum yeşile hasret kuru dallara. daha küçükken öldürüyorum umarsızlığı usumda. yedi veren güneşler çiziyorum kurak yüzlere şefkatle.
Anlayacağın sensizlikten ölmedim henüz. gördüm ki; aşk boşa kanat çırpmakmış yaban iklimlere. türlü türlüymüş kimliğinin rengi. ölüm,savaşmadan yenilmekmiş bu dünyada. umut, üşütmeden ısıtmazmış insanı. ve illegalmiş mutluluk nasıl da güzel nasıl da yakışıklıymış meğer yaşamak
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARAYEL MİSALİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARAYEL MİSALİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kanaviçe tadında o ilmek ilmek işlediğiniz şiiriniz harika tüm şiirleriniz gibi kutluyorum seni şairim kalemine yüreğine sağlık kal sağlıcakla selamlar saygılar sunuyorum efendim nice şiirlere
Karayelin hangi mevsimde estiği önemlidir.Gönül yas yerine yaz da olsaydı üşütmek yerine serinleyecekti. Mevsimine kızıp diyar diyar dolaşmak var her mevsimin huyunu bilip ona göre donanımlı olmak var. Hülasa oha var çit sürdürür,oha var saban kırdırır der konfüç yüz...
Bin bir vurgu ile hüzün ile süslemişsin Fon ayri bir güzelikte Biz okuyuculara düşen taktir dir Taktir ederim degerli dost yurek nice güzeliklere selamlar
Anlayacağın sensizlikten ölmedim henüz. gördüm ki; aşk boşa kanat çırpmakmış yaban iklimlere. türlü türlüymüş kimliğinin rengi. ölüm,savaşmadan yenilmekmiş bu dünyada. umut, üşütmeden ısıtmazmış insanı. ve illegalmiş mutluluk nasıl da güzel nasıl da yakışıklıymış meğer yaşamak
Böyle bir hazin duygu kasırgasında yaşamak gerçekten çok yakışıklı. Yoksa bu kadar yakışıklı bir şiir doğmazdı o fırtınadan. Ben hece vezinli, kafiyeli yazıyorum ama böylesine serbest, harika şiirlere bayılıyorum. Okuduktan sonra bir zaman öylece donakaldım. Yüreğiniz var olsun. Tebrikler, saygılarımla.
Yankılandığında uslanmaz gecenin yanık güncesi, garip bir sürgün sancısı mıhlanır gözlerime. uzak bulutların ardından maziyi kırptığında yıldızlar, hiç yoktan kirpiklerime asılır yokluğunun dargınlığı.
Çok beğendim şiirinizi.kalemin güçlü olduğunu iki satır da olsa ele veriyor şairde.tebrikler ve sevgiler
:Ararım huzura gidecek yolu :::Rabbim şaşırtmasın Hak diyen kulu :::::Hak dostu mürşidim tutsun bu eli :::::::::Ne ben yolu buldum ne ne yol beni ========================== :::Sayfaya iz düşen güzel bir Şiir :::::Her daim güzel şiir, yazmalı Şair :::::::Tebrik ediyorum,Değerli ÜSTADIM
Aşk deyince karşı cinse duyulan olan aşk gelir çoğumuzun aklına.Ama o kadar çok aşkla sevdiklerimiz vardır ki;Aile evlat doğa kitap hayvan vs.. Şu var ki;Aşkla yaşamak da yaşamın en güzeli. Aşksız yaşamak yavan ekmek gibi demiştim bir şiirimde.. Ve her aşkta Tanrıdan bir parça vardır diye düşünürüm hep. En kötü yaşam bile yüreğinizdeki bakışla ve aldınız nefesle güzelleşir.
Yürek sesiniz yaşamınız sevdiklerinizle daim olsun Dilekcim sevgilerimle ..
Yürek hatırası güzel izleri asla süpürmez ama ne tuhaftır ki kötü izleri de süpürse de gitmez. Çok teşekkür ederim Bekir bey değerli yorumunuz için. Sevgilerimle
"nasıl da güzel nasıl da yakışıklıymış meğer yaşamak" Hoş geldin değerli dost! Bu güzel Şiirinizi Zülfü Livaneli yorumlasın istedim. "Damarda akan kanın hışırtısı Penceremin dışında tomurcuk bahar Havada taze somun kokusu Her şeye rağmen ayakta kalmanın mutluluğu İşte böyle delicesine İşte böyle coşkulu bir şey yaşamak " Selam ve saygılarımla.
umut üşütmeden ıslatmazmış insanı ve illegalmiş mutluluk nasıl da güzel nasıl da yakışıklı imiş meğer yaşamak on numara beş yıldız acayip keyif aldım tebrikler çok harikasınız selam sevgi ve saygılarımla