Perdeyi çek tek bir ışık hüzmesi değmesin gözlerime kedi sessizliğinde adımla koridoru kaşığı şıkırdatma,şekersiz iç çayını sadece sakın sesini kısma sensizliğin
şimdi düşlerimin sen haliyle atlas bir bulut üzerinde uyuyabilirim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PERDEYİ ÇEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PERDEYİ ÇEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Can kardeşim benim insan kardeşini unutur mu hiç.Biraz kırgınım şiirlere..Bu sebeple arada bakıyor ve çıkıyorum. Senin dostluğun,kardeşliğin ve vefan dünyaya değer.En kalbi sevgilerimi gönderiyorum sana.
Bu anlamlı yorumunuz için ne yazsam az gelir Serap hanımcım. Çok daha derin, çok daha etkileyiciydi. Teşekkür etsem ve kocaman öpsem yanaklarınızdan kabul edermisiniz.. Çokça sevgilerimle
Sessizlik doğru kararlar almayı sağlar. Birçoğumuz çok konuşur çok gürültü ederiz. O kadar kelime kalabalığı yaparız ki, söylemek istediğimizi söyleyememiş oluruz. Daha doğrusu mesajımız önemsiz kelimeler önemsiz duygular arasında kaybolur. Sessiz kalarak çok şey anlatabiliriz..
Kısa ve netti anlatım kaleminize yüreğinize saglik kardeşim Esen kalin
Can kardeşim ne kadar doğru bir tespit yazdıkların. Bazen şiirlerimde benimde kaptırdığım ve kelime israfı yaptığım çok oluyor. Oysa ki bir cümle bile yetiyor bazen duygularımızı anlatmaya. Sessizliğe gelince,sessizliğim yalnızlığımdır benim ve genelde kendi iç muhasebemle geçiririm bu zamanı. Bu sebeple kıymetlidir sessizlik.
Çok değerliydi yorumunun. Teşekkür ediyor baki sevgi ve selamlarımı gönderiyorum kardeşime.
"Sessizlik sensizliği ezbere bilir;. sensizlik her şeyi bilir"
Geriye her bakışımız an'a sıkılan kurşun olsa da aslında su katılmamış acıların yarattığı bilgelik vurur yüreğimize Çünkü Yaşam her zaman eksik kalan ve hızla boşalan bir kum saatidir Belki de o yüzden İçlenen sözcükler sevdanın yamacından vurur dizelere bizi şiir şiir ve o şiirler yalnızlığımızın ve özlemlerimizin yarattığı üşümelerimizde içimizi ısıtan bir dost eli geceler boyu boğazımı sıkan karanlığı yırtan bir ışıktır
Anlık beğenilerin dokunmaların aşk sanıldığı günümüz sevdalarına aslında sevdanın anlık değil ömürlük olduğunu imleyen! Kısa ama tokat gibi bir şiirdi...
Ben bu şiirde hem ıslandım,hem düşüncelere kanatlandım...
Tebrik ederim kısa ama demliydi dizeler Emeğine Yüreğine sağlık
Tamamen haklısın düşüncende sevgi özen ister itina ister boş vermeye adam sendeciliğe gelmez acıları sıkıntıları sevinçleri her şeyi paylaşmak gerekir sevdayla tebrik ederim tekrar...
Beğendiğine sevindim Taylancım. Ben "anlık"ne sevebilirim, ne de dokunabilirim aşk'a.. .Bu hercai olanların harcı ama benim değil elbette. Ki kaldı ki aşk bir tohum gibidir,karşılığını verdiğin emekle alırsın. Sularsın, toprağını değiştirir ve güneşten mahrum bırakmazsın. Yoksa ki"Bekleyen her şey gibi soğur ve ölür" Bu bağlamda nefsin çıkarı için kimsenin ve aşkın günahına girilmez.Seviyorsan ya tam seveceksin, ya da uzak duracaksın aşktan..
Ben böyle düşünüyorum. Çok teşekkür ederim değerli yorumun için Sevgilerimle
Çek Perdelerin Finali "şimdi düşlerimin sen haliyle atlas bir bulut üzerinde uyuyabilirim"in nakavt yumruğu sanki. Çok güzeldi Tebrikler değerli dost. Saygı ve selamlarımla.
Çok teşekkür ederim değerli dost.Bugün ikimiz de aynı başlıkla asmışız şiirlerimizi. Huzurun döşü değil midir yarin varlığı. Bu sebeple karaladım kısacık şiirimi.
sesi varsa şiirler de olacak elbet. Şiirin ilk mısrasını okurken gerilimli bir filmin başlayacağını sanmıştım oysa düşlerle maviliklere yelken açtığını duyumsadım şiirde ve çokça güzel ve farklıydı.
ama yoksun sen