Öyküler diziyordum dizelerin içine Acımadan kurt gibi dilini ısırdılar Halkın sesi olmuştu hecelerin suçu ne? Şahlanırken bir anda hevesini kırdılar. Vatan haini diye gaddarca haykırdılar Bağlanmıştım hâlbuki şiirden ayırdılar.
Issızlığa büründü sessiz kalan ağıtlar Söyleyin ne yapmalı bu çaresiz fukara? Alevlendi yanıyor yaşlı sarı kâğıtlar Hezimete uğradı şahaneyken manzara. Tutmaz oldu elleri etmesin mi yaygara? Sözcüklerle dolacak elbette bu kumbara.
Aklıma düştüğünde içim inler inceden Yaprağını sarartır göğe yükselen çınar Susarak kabullenmek beklenir mi İnce’den? Gün gelip çağlayacak şimdi ağlayan pınar. Küçücük bir rüzgârla olur muyum tarumar? Güç katacak gücüme yüreğimi yakan nâr.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VAZGEÇMEYECEĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VAZGEÇMEYECEĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aklıma düştüğünde içim inler inceden Yaprağını sarartır göğe yükselen çınar Susarak kabullenmek beklenir mi İnce’den? Gün gelip çağlayacak şimdi ağlayan pınar. Küçücük bir rüzgârla olur muyum tarumar? Güç katacak gücüme yüreğimi yakan nâr.
Usta işiydi dizeler hocam beğeniyle okudum 6 ayda sonrada yazsanız hiç fark etmez her zaman şiir okudum sayfanda Yüreğine sağlık ____________________________________Selamlar
Afet Hanım altı aydır yazdığım ilk şiir dediniz Şiir yazmayı seven biri için zor bir durum gibi görünse de inanın bu başlangıç önünüzü açaçak yazmak isteyip de yazamadığınız her şey bir bir dökülecek ve siz kaleminize yetişemeyeceksiniz inş.
Bu tutukluk değil birikimdir. Belki nazar değmiştir belki başka etkenler olmuştur. Kızmışsınızdır... Ne olursa olsun birikmiştir bir çok duygu. Kalemini çok sevdiğim şairlerden biri siz sizsiniz. İtiraf ediyorum ''Papucu Delik'' şiirimi sizin şiirlerinizi okuduktan sonra yazdım. Maşallah barekellah Allah zeval vermesin. Bu kalem yazar efendim. Hem usulunce hem okkalı yazar... Selam ve saygılarımla...
Ah ahh, bir alan burası, dilin de kemiği yok. Anlayıp anlamadan, bilip bilmeden herkes aklına geldiği gibi, ya da kendi yalan yanlış değer yargıları ölçüleriyle bir şeyler söyler. Niye çok duyarlısın, niye çok ciddiye alıyorsun. HAniderler ya: Önce söze bakacaksın , söz mü diye; sonra da söyleyen adama bakacaksın, adam mı diye. Sloganın sahipleri halktan bir şamar yediyse de sen sahiplen şimdi zevkle: Durmak yok, yola devam :))
Yaprağını sarartır göğe yükselen çınar
Susarak kabullenmek beklenir mi İnce’den?
Gün gelip çağlayacak şimdi ağlayan pınar.
Küçücük bir rüzgârla olur muyum tarumar?
Güç katacak gücüme yüreğimi yakan nâr.
Yüregine saglık anlamlıydı, saygılarımla...