Okuduğunuz şiir 31.5.2015 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
BAŞKALDIRI
Dili bozuk sükûtum baş kaldırdı dünyaya Ayağının altında ezerken asırları Haykırdım yıldızlara dağın başında aya Çekip döktüm kalbimden acı veren sırları. Doğruyu diyeceğim duysun artık el âlem Yazıversin olanı kırmadan beni kalem.
Yitirdiğim düşlerim önüme dökülüyor Nefesimi kesiyor içimdeki bin gamla Saçlarımla birlikte hayalim sökülüyor Yüreğimi yakıyor akıp düşen her damla. Söyledim fütursuzca içimde hazır durur Yedi beş şiddetinde depremle beni vurur.
Bilmem artık gelen an ne götürür ne alır Dağların zirvesinde sert bir taş olur muyum? Çıldıran günlerimden belki de adım kalır Fırtınayla savrulup hurdahaş olur muyum? Sanırım tek çare var, ölüm; en iyi çözüm Sen gitmeden inan ki kapanmak bilmez gözüm.
Kötüleri kurutup alnımdan akan terle Temizlik yapacağım can kopmadan bedenden Deşeceğim içini elimdeki neşterle Hey dünya! Bak bu yana! Yoksa korktun mu benden? Parmağım tetiktedir namludan doğsun güneş Hedefim belirlendi. Durma! Nişan al! Ateş!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAŞKALDIRI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAŞKALDIRI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok uzun zamandır defterde yoktum .. Bir bakayım dedim .. Ben yokken " Başkaldırı " olmuş .. Güzel bir başkaldırı ... Teşekkürler ...Yüreğinize sağlık.. Selamlar Gözünüze acı yaş değmesin.. ( Yazı versin ....Yazıversin mi olmalı )
Bilmem artık gelen an ne götürür ne alır Dağların zirvesinde sert bir taş olur muyum? Çıldıran günlerimden beklide adım kalır Fırtınayla savrulup hurdahaş olur muyum? Sanırım tek çare var, ölüm; en iyi çözüm Sen gitmeden inan ki kapanmak bilmez gözüm.
Kaleminiz daim olsun.Mücadele insanı diri tutan tek çabadır.Saygılarımla.kutladım.
'Yitirdiğim düşlerim önüme dökülüyor Nefesimi kesiyor içimdeki bin gamla Saçlarımla birlikte hayalim sökülüyor Yüreğimi yakıyor akıp düşen her damla. Söyledim fütursuzca içimde hazır durur Yedi beş şiddetinde depremle beni vurur.'
Öyle bir hâle düştüm dünya âlem gülüyor. Uzak yakın ilgim yok nizamla intizamla. Hayalim hazan misal dem be dem dökülüyor. Seni melike bildim kırık dökük imzamla. Yüreğimdeki ateş beni yakar kavurur. Bir Leyla hayal meyal saçlarını savurur. Yorum babında kabul buyurun efendim. Tebrik ediyorum. Başarılarınız daim. olsun.
zakir tarafından 6/1/2015 1:58:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
kalem gönülden gelenleri en güzelinden mısralara süslemiş. zaman zaman insanın içinde isyanlar kopar. şiir bu anlardan birini sunmakta. kaleminiz daim olsun Üstadım
Kutlarım...
................. Selamlar.