İsanlar Arasında Sömürü Olacağına Allah Yolunda Var Koloni Ol
Duygu/salım bugün biraz daha Sal/dım kendime dair ne varsa Yemişim acısını sevdaların! Sol tarafım ebedi yansın korlarda Ben, susamışlığımı bastırmadım mı sanki Anonim elli kundaklamalarda?
Şimdi Bilesin dişlerini yalnızlıklar Korksak uçar mıydık sevdadan kanatlarla Ayak basılmamış kıtalara, Karın tokluğuna? Ah sen! Hala aşkı sen de buldum sanırsın Züleyha da bulmamış mıydı aşk sandığını Yusuf’un yedi cihan namlı, masum Güneşi gölgelendiren simasında?
Ve sonra Yusuf’u kaybetti gerçek aşkı bulduğunda Bir seccade ile bir alnın arasını dolduruyordu sevda “Sen sesleniyordun ve sesin ulaşıyordu Arş-ı Ala’dan Yaradan’a…”
Ne kusursuz bir düzendi bu böyle! Yaratılanlara dökemezken içini Türlü türlü cümle çuvallarıyla İsraftan başka bir şey değildi Yaşayarak anladık zira…
Tam bitti diyorsun Gözüne kaçıyor gün ışığı Tekrardan başlıyor takvimlerden çaldığın bir gün Sonra kavruk bir ekmek kokusu Bir de yanında siyah zeytin olsa Resmen bağlanacaksın yeniden hayata!
Çoğaldıkça ayak sesleri caddeler boyu Azalıyor güvenin insandan yana, Ve sol yanın kırıkları batıyor anın ta içine Ceplerinde bir kez daha kırmızı günler biriktiriyorsun Ve bir ses çınlıyor ansızın kulaklarında “Az insan çok huzur!”, diyor, Hak vermemek için direniyorsun ve her zamanki gibi Mağlubiyet düşüyor senin payına!
Bir insan fakiran olmaya görsün umuttan yana Dikiş tutmuyor, büyüttüysen içindeki çocuğu Yamalı sevdalarla!
Kırılıyorsan, çoğalıyorsun aslında Paramparçaysan, ne mutlu Herkese yetiyorsun, doyuyor nefse düşkün maneviyatlar Senden yana! Hak geçirmiyorsun, herkese sen’li bir parça, Biri yiyip diğeri bakmıyor-ana öğüdüdür ne de olsa- Ve kıyamet hep sende kopuyor Fırtınalar gök/gözünde, Hortumlar temizliyor yüreğinden ağzına dolanları Sonra yüzüne tokat tokat indiriyor Kısa gününün karı bu dercesine!
Kursağından bugün de helalinden bir şükür iniyor Doyuyorken nicelerini, Taş bağlıyorsun kalbine, Emin ol, daha güçlü tutuyor hislerini
İnsan eli değmemiş bir yalnızlık büyütüyorsun Sen fani, Yaradan belli Ee zaten yalnız değilsin ki!
İnsanlar arasında sömürü olacağına Var Allah yolunda koloni ol…
Hükümran belli, taht belli Bir avuç toprak dolduracak boş duran sineni Düşün ki
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İsanlar Arasında Sömürü Olacağına Allah Yolunda Var Koloni Ol şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İsanlar Arasında Sömürü Olacağına Allah Yolunda Var Koloni Ol şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.