Rüzgârın eşliğinde bulutlar dans ediyor Bir adam bağırıyor sahilde avaz avaz “Fotonuzu çekelim, anlar yaşasın” diyor “Bu görüntü kaçmaz ki önümde durun biraz. Delikanlı sen uzan omzuna güzel kızın Sevginiz sonsuz kalsın ya biterse ansızın?”
Dalgalar köpürüyor gençlerin ruhu gibi Ağaçlar eğiliyor aşka ediyor secde Denizdeki martının duruyor sanki kalbi Nefes bile almıyor üstte işleyen cadde. Çekiyor görüntüyü har-ı firkat çökmeden Gökyüzü hüzünlenip gözyaşını dökmeden…
Fotoğrafçı bakıyor çektiği tek kareye Nar-ı aşkın üstünü buz gülleri kaplamış Acıyarak bakıyor aldanan biçareye Delikanlı o kıza yalan oku saplamış. Susturmuş mantığını üstüne çöken sözler Gerçeklerden soyulmuş görmüyor çıplak gözler.
Adam nasıl söylesin gördüğünü genç kıza Diyor ki; “Çekemedim bozulmuş bu kamera” Nefret ile bakıyor gönül çalan hırsıza Haykırıyor içinden “Başka görüntü ara!” Anlıyor ki her zaman görünen saf değilmiş O gencin yüreğinde duran insaf değilmiş.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAHİLDE BİR FOTOĞRAFÇI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAHİLDE BİR FOTOĞRAFÇI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
otoğrafçı bakıyor çektiği tek kareye Nar-ı aşkın üstünü buz gülleri kaplamış Acıyarak bakıyor aldanan biçareye Delikanlı o kıza yalan oku saplamış. Susturmuş mantığını üstüne çöken sözler Gerçeklerden soyulmuş görmüyor çıplak gözler.
Adam nasıl söylesin gördüğünü genç kıza Diyor ki; “Çekemedim bozulmuş bu kamera” Nefret ile bakıyor gönül çalan hırsıza Haykırıyor içinden “Başka görüntü ara!” Anlıyor ki her zaman görünen saf değilmiş O gencin yüreğinde duran insaf değilmiş.
Her zaman ki güzelliğinde ve tadındaydı severek okudum Yüreğin var olsun ustam okumak güzeldi _______________________________________Selamlar
siyasi şiir yazmaktan sıkıldım, sanki bana ne faydaları var. CHP ve MHP nin başına Demirtaş gibi sert, mert bir fert geçene kadar susma kararı aldım. Tatile girdim meclis gibi, Karadeniz turuna çıkıyorum. Sen de gelsene:))