gün dualara sarıldığım sessizliğin ağzında esiyor herşey başımı yastığa koysa akşam ırmaklar akar gözümden...
yokluk uyanırken avuçlarıma güneş bırakmaz hecelediğim sökükleri ki;karanlık bile aşk kokarken suretine yağarım bildiklerim sığınırken yaşıma mavi hiç solmaz odamda dünleri katık yapan tarihin bakmalarında yine bir şiir düşürürüm alnına kimdir bu denizin sesi dersen alınırım kendimden...
kaç pazarlar geçti unutmadım unutmadığını
kalbim böyle kusarken ne mümkün hayalleri vursun hayat birikenleri alacağım yüreğinden vakit insin çocuk kadar coşkulu göçebe saatim oynadığın saksılarda kumunu dök ellerime dile geleyim...
bilsen nasıl çoğaldım yokluğundaki resimlere
ne kadar konaklarım kendimi sensiz nasıl mühürlerim izlerimi kıyamete gitme gölgelerimden tuzun olayım ahh...kendime dönecek zamanda ikindiyim ötekilerimse karanlık düşündüğüm daralmalarda gitme ömrümden/ ömür sayılı...
yere düşen yaprak gibiyim boşlukta
değişim dönemeçleri gibi yalnızlığım biraz daha çoğaldıkça sevgiye eskiyorum kuşların şahitliğinde nasıl bir takvim yazar sözümü benim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
alınırım kendimden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
alınırım kendimden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emek verilerek yazılan şiirleri okumak, beğenmek ve paylaşmak gerek...
Coşkunuzu kutlarım…
Çok beğendim…
….............................. Saygılarımla selamlar…