Daha çatlamadan kendisi Adımı bağışladım bir gün doğacak çocuğuna…
Elimde derin küçük bir saksıya yağmur bakışlarımı doldurdun Yüzünü çevirip güneşe dinlendiğinde çarp beni avuç avuç yüzüne Ve dinle eskisi gibi hala güzel Yağmurlarımı
Kendimi hiç aramadan bulduğum duvarına asılı kaldı ruhum Seninle ıslandığım anlara boşuna dolmayacak sularım Yüreğinin kıyısına oturup uzaklara ağlayacağım sevdiğim İçime ıslık çalan hayalinden düşeceğim hep yaşama Kimse çalmasın kapımı aşka ölümlüyüm.
Kırılmışsa rüzgarın savurduğu incecik dal avuçlarınla onarırım Ve zaman kanamışsa en adi yerinden gölgene çivilerim kendimi Bütün yüzler paslanırken çıkıp gidemediğim sığınak olursun Dün bütün kuşlar ağladı /kanatsız kaldım sevdiğim Bak görüyor musun darağacına astım aynalarda gülüşümü Beni kimse bilmesin…
Hiçbir şey avutmuyorken masum günahlarımı Gözümün çizgisinde duran çocukları izliyorum sessizce Ölüyorum sevgilim sana baktıkça Yalnızlığın sesiyle büyüyüp yetim sabahlara kımıldanıyorum Sensiz ilk uyanışımın teninde kan çığlıkları Anne sol yanım tutmuyor Parmaklarımı neden hissedemiyorum
Sende biliyorsun kendime yeniden başlayamayacağım
Gizlenip bir ağacın gölgesine içimde deli seslerle oynaşacağım Sahi akıllı olmaktan iyidir derler deli olmak Anne ben kimim Sevdiğimin mırıldandığı odaya taşıyın bedenimi Ve ıslak kumlarla örtün üzerimi Derinlere bileneceğim.
Ahh esmer düşlerim Yüzüne düşmesin solgunluk İnan her şey birbirinin aynı
Sana güneşimi bir de adımı verdim Lahzalarına kazı ruhumu Beni hiç unutma
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖMÜR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖMÜR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu şiiri eklemek gerek ezberime...şairi not etmek gerek belleğime... okuyan sese de sağlık diyorum.benim sesli şiirlere ilişkin değerlerimi tümden değiştirdi. tebrikler güzel insanlar.
off nasıl bir şeydir bu..darmadağın etti beni bu ses,bu sese artık aşina oldum,bu sesle hüznüm ayaklandı.. yok yok ablacığım başka bir tılsımla işliyor ruhuma (de_soulmate) öncelikle iyki seni tanımışım ;)
bu şiiri hususi bekledim..yorumdan sonra daha da çoketkileneceğimi bildiğim için..boşuna değilmiş beklemem öyle içime işledi ki şiir,sabahın kör vaktinde efkâr rüzgarları esti yüreğimde..
Bütün yüzler paslanırken çıkıp gidemediğim sığınak olursun Dün bütün kuşlar ağladı /kanatsız kaldım sevdiğim Bak görüyor musun darağacına astım aynalarda gülüşümü Beni kimse bilmesin…
bilmesin şair arkadaşım,beni de bilmesin..öyle yürekten yazılmış ki bu şiir,gerçekliği en yalın haliyle yansıtmış.. ve öyle yüreğe işliyor ki kalem,etkisini uzunca bir süre yürekte hissettirebilmiş
kutlarım..gerçekten yine harika bir şiir okudum kaleminden..ve ruhumu doyurduğun için teşekkürler
Kendimi hiç aramadan bulduğum duvarına asılı kaldı ruhum Seninle ıslandığım anlara boşuna dolmayacak sularım Yüreğinin kıyısına oturup uzaklara ağlayacağım sevdiğim İçime ıslık çalan hayalinden düşeceğim hep yaşama Kimse çalmasın kapımı aşka ölümlüyüm.
Kırılmışsa rüzgarın savurduğu incecik dal avuçlarınla onarırım Ve zaman kanamışsa en adi yerinden gölgene çivilerim kendimi Bütün yüzler paslanırken çıkıp gidemediğim sığınak olursun Dün bütün kuşlar ağladı /kanatsız kaldım sevdiğim Bak görüyor musun darağacına astım aynalarda gülüşümü Beni kimse bilmesin…
sevginin vefaya adanmış en güzel mısarlarıydı. kutlarım yürek sesinizi.. ve güzel yorumu. şiirle*
Şimdi ben hangi aynaya ya da hangi buğulu cama baksam hüznümü biriktireceğim alın yazıma..Senden eksik bir gülümseyiş keşfedilmemiş bir ülke kadar uzak ve soğuk..
Bazı şiirler vardır içinde bulursunuz kendinizi tam yüreğinizin ortasından süzülür derin bir sancı gibi ve hep saatler acıyı çeyrek geçer o vakitler...
Hele içinde anne
ve aşk varsa....
Çok güzeldi tesbih kutlarım yazan engin yüreğinizi.. Severek okudum şiiri...
Kırılmışsa rüzgarın savurduğu incecik dal avuçlarınla onarırım Ve zaman kanamışsa en adi yerinden gölgene çivilerim kendimi Bütün yüzler paslanırken çıkıp gidemediğim sığınak olursun Dün bütün kuşlar ağladı /kanatsız kaldım sevdiğim Bak görüyor musun darağacına astım aynalarda gülüşümü Beni kimse bilmesin…
okuyan sese de sağlık diyorum.benim sesli şiirlere ilişkin değerlerimi tümden değiştirdi.
tebrikler güzel insanlar.