(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CİHANA DEĞER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CİHANA DEĞER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Akılda zerresi varsa idrakin Tevekkül eder kul; hem, yaşar sakin. Yönünü her yana çevirir, lâkin .....................................yönümü her nereye çevirirsem çeviteyim! Allah diyor sıfatları ile burdayım. Başını bir O’na; Rahman’a eğer..................................... Tek baş eğilecek yer Rahmandır ondan gerisi teferruat.
Yüreğine sağlık mana yüklü bir şiir kutlarım. Selamlar Saygılar.............
Gönül dilinden..Ya abi ne gönülmüş bu böyle günde 3 şiir ekletecek kadar engin,çoruh nehri gibi huruşan,kop dağı gibi yüce hele bi dur da yorma onu gündüz gece...Şiir mi güzeldi kutlarım..Saygı ve hürmetle..
Nasip olursa yakinda Türkiye'ye ANAMIN yanina gelecegim. Ne Kadar kalacagim belli olmaz.
Onun yaninda iken Net'e girme, siirlerle ugrasma isi yok.
O'na hizmet var sadece :)
O sebepten, bugünlerde acik kalan musluktan ne dökülürse dostlara ikram ediyoruz.
Kimi uzun deyu bakmiyor, kimi uzununa kisasina aldirmadan okuyor düsüncelerini ifade ediyorlar, sagolsunlar.
Bizim öyle böcek kurdele derdimiz olmadigindan firsat bulunca bir iki demeden simdilik yüklüyoruz.
Haberiniz olsun, her gün bir kisinin sadece bir siiri degerlendirmeye giriyor.
Önemliyse dikkat edin.
HAYIRLI GECELER dilerim.
(Siirlerize yorum yazmaya gerek görmüyorum. Siz tesvik etmeyi gerektirecek durumdan cikmissiniz. Toptan tüm siirleriniz icin MÜKEMMEL damgasini vurmustum degil m? :)
Elestirilecek yer buldugumda beni karsinizda bulursunuz yine de ;)
SAĞLICAKLA.