(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* ŞANDIR BiZE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* ŞANDIR BiZE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cok cok guzel siir, mukemmel ! Siirin yaninda sessiz bir muddet kalayim, demleyim kendimi.. Ve sairini gonulden kutlayim. ona onumuzde ki gelen yilda daha nice guzel siirlere imza atmasi temennisiyle huzurl, saglik dileyim...
Rahmet ararız elemde, Rab’bi anarız her demde Misafiriz bu âlemde, âhiret vatandır bize.
Her tebessüm cana şifa, îmân ile bulduk safa Ahmet Muhammet Mustafa(S.A.V.), şanımıza şandır bize
Sen sus'ta gözlerin konuşsun derler ya öylesine bir nutku tutukluk yaşıyorum sanırım usta olmak böyle bir şey ki hem göze hem gönle hitap edebilmek zordur Mecit hocam hem bu birlikteliği başarıyor hemde üstüne üstlük mana ekiyor herbir harfin gövdesine. onun içindirki ben bu muhteşem beyitleri yazan ellere ve o yüce gönle dualar sunuyor. kucak dolusu tebrik ve hayranlıklarımı bırakıyorum şiire. hoş,esen ve şiirle kalın dost...
Gönül bu siiri duraklari tam olarak yazmak isterdi de, manayi duraklara tercih etmeyi yegledim...Mecit Akyürek
...evettttt Mecit kardeşim ilk tanıştığımızda bizim şiirlerde durağa riayet olmadığını görüp eleştirmiştiniz. Bu fani de size cevaben: Mecit kardeş NURANİCE (benim tarzım)' Durağın güzelliğine inanır ama her önüne gelen durak yapıyorum diyerek MANALAR katlediliyor. kusursuz yaza bilen için Duraklı şiir yeme de yanında yat tadı verir demiştik.
...sizinde böyle bir kaygıyı içiniz de taşımış olmanız NURANİCE'nin haklılığını ortaya koyuyor.
...böyle zaman zaman konu geldikçe NURANİCE'den bahsederiz inşallah
Her beyit insanı alıp ,ulviyete savuruyor adeta..Yazan yüreğin birikimi,içselleri sel olup akıyor okurun kalbine..Zor zanaattır şairlik ,bir kez daha anlıyorum bunu..Bir kere gönül ırmağınızı kaynama noktasına taşıyacak ,sonra o yangını söndürecek dermanı yine içinizde bulacaksınız..Çok söz var dilimin ucunda..Hani tabiri caizse telime değdiniz..Coştu ırmağım..Alkış yetmez bu yüreğe,kalemin kudretine biliyorum ama başka şey gelmiyor elimden..Alkışlıyorum gönülden...
Bugün dostlar anlasmis mi ne. Hepsi ayri bir güzellikte ve mahcub edici nitelikte.
Gönül güzelliginizin yansimasi degerli yorumunuz ve teveccühünüz icin tesekkür ederim efendim.
Bu kalemin yazdigi bu dizeler okunmaya deger nitelige ulasmissa, Bunda siz ve sizler gibi degerli dostlarin Moral destek ve teveccühleri önemli etken olmustur elbet.
Selam ve SAYGILARIMI sunarken, idrak edecegimiz yeni senenin HAKKINIZDA ve HAKKIMIZDA HAYIRLARA vesile olmasini dilerim...
Kalem bu gün çok mükemmel bir şiire imza atmış. Manevi değeri o kadar yüksek ve ders çıkarılması gereken bir şiir, okuyup haz almak gerekiyor ve öylede yaptım. Teşekkürler. Selam ve duamlasınız. Saygılarımla.
Daim olsun kaleminiz.
Tebrik ederim.
Sağlıcakla.