(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O ZAMAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O ZAMAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mecit abimiz şiir yazar da okunmaz mı? Yine gönlümüzün pasını sildi bu güzel heceyle. Nice böyle eserlere sağlıcakla inşallah. Selam ve hürmetler hocam.
Teveccühünüz için tekrar teşekkür ederim Değerli Şairim. Sayfalarımıza göz atan dostlarımızın dizelerimizden haz aldıklarını bilmek mutluluğumuz için yeterli.
Temennim odur ki; seçki Kurulun bu yorumunuza cevabımı okuyarak, seçki için genç kalemleri tercih etsin. Ki; genç kardeşlerimizin kalemleri daha da gelişsin... teşvik olsun.
Estağfirullah Müjgan Hanım. "Seviye" konusunda kıyas kabul etmek ne haddime. Her kalemin ayrı bir rengi, eserinin ayrı bir değeri vardır. Beğeni ise göreceli bir kavram. Bakıs açısı ve zevke göre şekillenir.
Bakıs açınızın güzelliği ve teveccühünüz için çok teşekkür ederim.
"...Erbil Edil sesi ile dinlemek apayrı bir güzellik, iki kere dinledim. Maşallah nazar değmesin, sesi ile güzel yorumluyor şiirlerinizi..."
Erbil Hocam nesir okusa da, kulaklara şiirsel ahek verebilen bir yeteneğe sahip maşallah.
Nitekim; sadece dizelerimde değil, seslendirdiği yüzlerce şiirlerde de bunu görmek, hissetmek mümkün.
Güzel yorumunuz için teşekkür eder iyi günler dilerim.
Canım abim üstadım naif dizelerinize soluk olabilmek ne mümkün Hele ki sizler gibi bir üstadın beğenisini kazanabilmek kadar kıymetli bir hediye olabilirmi ? Asıl biz teşekkür ederiz. Dünya meşgalesiyle hemhâl halimiz hoş görüle ancak kalbimiz ve dualarımız herdaim siz ve dostlarımızla..Gönlünüz dert görmesin,kelaminiz kaleminiz daim olsun dua ve temennisi ile Allah'a emanet olun..Selâm dua ve muhabbetlerimle..🤲🤗🌹🌹🌹
Mesaj geldiğini görünce biraz endişelenmiştim. Seslendirmeye değer dize kalmadığinı düşündüğümden; inşeAllah Erbil Hocamın verdiği emeğe, o mükemmel sese layık "bi şeyler" bulabilmiştir diye ümit ettim.
Dinledim... Dinledim... Dinledikçe endişelerim azaldı. Kulaklarım ve ruhum haz aldı. Şiir bitince aklımda sadece sesin mükemmelliği kaldı.
Dizelerin mahiyeti arada kaynayıp gitti.
Sayenizde bir kez daha; kulaklarımız edebî sesin güzelliğiyle ihya oldu. Mutluluk paylaşılınca çoğalırmış.
Şiirsever dostlarımla da paylaştım gördüğünüz gibi.
Emeğiniz için çok çok teşekkür ederim. Yüreğiniz dert görmesin.
Anlamlı ve anlatımı güzel okunası dizelerdi, kaleminiz daim olsun. Nice kalıcı şiirlere diyor esenlikler diliyor alkışlıyorum. Tebriklerimle şen ve esen kalınız.
Her zamanki gibi muhteşem güzellikteki şiirinizi ERBİL EDİL kardeşimizin aynı güzellikteki yorumuyla okuyup dinlemekten mutluluk duydum, gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Az bir sürede olsa yoktunuz arada uğrayıverin de bu güzel şiirlerden mahrum kalmayalım. Sonsuz selam, duâ, sevgi ve saygılarımla. Hayırlı geceler diliyorum. Allah'a emanet olun. Sağlıcakla kalın.
Hoş geldiniz Şükrü Hocam. Hassas kalplerin hüzünlü olduğu böyle zamanlarda kalemle kâğıdı, siteleri karartmaktansa, göz ucuyla yazılanları takip etmek daha isabetli olur kanaatindeyim.
Bunun istisnası; yarım saat kadar önceki sürprizde olduğu gibi; Erbil Edil farkıyla yorumlanan şiirler.
Bu sesle süslenen dizeleri paylaşmak büyük mutluluk.
Bazen "keşke" dediğim oluyor tabi. Keşke diyorum, bu sesi çok daha güzel dizelerle buluşturabilsem de, Erbil Edil Kardeşimin verdiği emeğe değdiğinden emin olsam.
Kaleminizin sürati ve seri üretiminiz her zaman dikkat çekici. Allah c.c. nazardan saklasın.
Selam, duam ve saygımla