(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GENÇ MEMUR OĞUZCAN'A ÖĞÜTLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GENÇ MEMUR OĞUZCAN'A ÖĞÜTLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne güzel bir sesleniş... vela kin bu seslinişi hak edecek oğuzcanlar varmı ki zira son on beş yıldır hangi oğuzcanların devlet makamını işgal ettiği ortada... bu öğütlerden nasibini alacak Oğuzcan ların bir gün hak adalet ve liyakatle yerlerini alması temennilerimle kutluyorum kaleminizi kelamınız saygıyla
Saygıdeğer üstâdım, Dün güne gelen Aslan Avşarbey (Mülkî) üstâdın şiiri gerçekten dört dörtlük bir şiirdi. Dün siteye giremediğim için sizin şiir yazdığınız nazireleri sonradan gördüm, onlar da ve bu şiirde tek kelimeyle muhteşem şiirlerdi, gönülden kutluyorum tebrikler. Aslan Avşarbey (Mülkî) zaten sizin gibi kendini kanıtlamış, örnek alınabilecek değerli bir şairimiz, iyi ki varsınız, Allah râzı olsun inşallah. Sonsuz selam, duâ, sevgi ve saygılarımla. Esenlikler ve şiir dolu günler diliyorum. Allah'a emanet olun. Sağlıcakla kalın.
Merhaba Şükrü Hocam. Hoş geldiniz. Aslan Bey dikkat çeken güzellikte şiirler yazabilen bir şairimiz. Güne gelen şiir ve konusu kalemime ilham verince okuduğunuz dizeler ortaya çıktı. Bu vesileyle kendisine teşekkürlerimi ilettim. Paylaşım için de -nezaketen- müsade rica ettim. Lakin; okumuş olmasına rağmen; bu ana kadar bir tek kelam etmediğinden; her ihtimale karşı; isimleri değiştirerek, ben de kendi genç memur kardeşlerime nasihatta bulundum.😃
Demek ki neymiş? Herkes şair olabilir, ama; asgari nezaket kurallarını, yol-yordam-usul bilmek, "adam olmak" farklı bir şey. Her kişinin harcı değil.
Şahsen fazla yorum yazan biri olmasam da, eksiklerime rağmen sadece teşekkür butonuyla yetinmeyip, mesajları cevapsız bırakmamaya özen gösteriyorum.
Sizin kadar başarılı olamasam da; bir gayret var en azından.
Teveccühünüz için teşekkür eder hayırlı günler dilerim.