(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖMÜR DEDİĞİN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖMÜR DEDİĞİN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
RABBİM ömrünüze hayr bereket yağdırsın. Kelamınız kaleminiz daim doğru sözde gezinsin muhterem hocam.Nasip oldu Sayenizde mânâ ikliminde geziniyoruz bizlerde . En içten saygı ve selamlarıma.
Öyle veya böyle ömür geçiyor da; nasıl geçiyor?, ne uğrunda geçiyor? Geride nasıl bir intiba bırakıyor ömür tüketenler. Hayata dair çok güzel bir şiir daha okuduk hocam. Gönlünüze bereket. Selam ve saygımla.
Her şeyi katlettiğimiz gibi, bize verilen zamanı da katlediyoruz. Oysa giden zaman bir daha geri dönüş yapmıyor. Ya geçmişe üzülmekle ya da dünyalık şeyler elde edebilmek arası gidip geliyoruz. Dünyalık şeyler de ilk anda mutlu etse de bizleri sonrasında hiçbir şey kalmıyor elimizde.
Yine gerçeklere vurgu yapan etkili bir şiir okuduk kaleminizden. Tebrik ediyorum.
Hayırlı günler hayırlı cumalar Mecit üstadım. Saygı ve selam ile
Düşündüm dee... Siz de düşünmüşsünüzdür muhtemelen; İnsan denen mahluk zoru başarmakta hayli mahir de, kolayı başarmakta çok beceriksiz.
Kocaman çelik gövdeleri uçaga dönüştürüp boşlukta yüzecek hâle getiren, marsa kadar uzanan o zekâ, sayısız buluşlara imza atan, Marsa uzanan o zekâ; muhtaç olduğu ve peşinden koştuğu huzurdan uzaklaşmak için her seyi yapmakta.
Oysa; dostluk, kardeşlik, ... sevmek insanlık ne kadar kolay ve güzel.
Sevgi, merhamet, insaf olmayınca dünyanın, dünyamızın hâli ortada. Öyle ki; soykırımın mimarı dünyamızın lider konumundaki en güçlü devletinin kongresinde, meclisinde ayakta alkışlanıyor.
İçim, içimiz sızlıyor.
Rabbim bize akıl ve aklımızı doğru şekilde kullanacak irade versin.
Teşekkür eder hayırlı günler dilerim. Hayırlı cumalar Değerli Şairim.
Cürümü kudretin kalemi yazar Ömürden tuğlalar hep azar azar İnerken dağılır can denen pazar Zararla kapanır ömür dediğin
Muhkem şiire kayıtsız kalamadım. Benim kalemimden yazılan hiç bir kıta şiire nazire olamaz. Söylediğim tevazu değil gerçek düşüncemdir. Çünkü ben yazdığım her şeyi günlük konuşma diliyle yazıyorum. Oyda ki edebiyat dili farklıdır ve ben o dile hakim değilim. Bundan dolayı bu basit dörtlüğümü şiire nazire değil de yorum kabul edin. Şimdiye kadar sizin şiirlerinizden haberdar olmadığım için hayıflanıyorum. Saygılarımla efendim
Emanet bir can, akıl, irade ve zaman sermayemizle tertemiz geldiğimiz bu süslü hândan kine, kire, küfüre, çamura... bulanmış müflis tüccarlar olarak çıkıyor(uz) maalesef.
Anlamlı ve güzel dizeleriniz ile bezediğiniz yorumunuz için teşekkür eder hayırlı cumalar dilerim Suphi Hocam.
Başlığı ve içeriği ile her dörtlüğü birbirinden güzel ve anlamlı, her satırı Hakk'ı ve hakikati anlatan, doğruları dosdoğru söyleyen ihlâs dolu yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Her okuyana çok şey katacak öğütlerle bezenmiş dizeleri yazan kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. Sonsuz selam, duâ, sevgi ve saygılarımla. Allah'a emanet olun. Hayırlı Cuma gecesi diliyorum.
Şu dizelerde dile gelen aslında herkesin, hepimizinn bildiği gerçekler Şükrü Hocam. Lakin, hayatımızı şekillendirirken aklımızı -malesef- çoğu kez devre dışı bırakıyoruz..
Düşünmeyi vakti muamma bir zamana bırakmışız.
"Bindik bi alamete, gediyoz gıyamete..."
Allah rahmet eylesin. Cem Karaca'mızın sözleri geldi aklıma.
Teşekkür eder hayırlı günler dilerim Şükrü Hocam. Hayırlı cumalar.
Âlimin serinde o sırlı organ Acizin boynunu sıkan bir urgan... Bazen bir bit için koca bir yorgan Yakarken geçiyor ömür dediğin Mecit Aktürk
Mecit hocam öncelikle hoşgeldin 🙏 Vuslatı belirsiz sonsuz bekleyiş gelmeden. Eller başka eli dahi tutmadan. Göz göze hiç gelmeden. Sevmenin ne olduğunu bilmeden. "O" nu sevmeyi öğrenmeden. Geç anlayacaklar hayatın farkına varmadan. Hadi sirkelen sûr üflenmeden... Bu muhteşem ötesi hayatın Her zerresini ince detayı ile anlatmak Ruha nasihat verircesine Sayfaya hüküm etmek Tek kelime muhteşem hocam Bu cuma gecesi yolun daima açık Ömrün Râhmanın rahmeti ile donatılsın İnşaAllah Yüreğine sağlık sonsuzca Saygılarımla selametle kal hocam 🌹🌹🌹
Amîn... Âmîn... Âmîn. Güzel dua ve dilekleriniz için Erhan Kardeşim. Bilmukabele. Yine nöbetçi olduğunuz anlaşılıyor. Teşekkürlerimi mavilerin en güzeliyle boyayarak hayırlı cumalar, iyi günler diliyorum.
Kalemi pusula, yön var vesselam
Her mısra bir ateş oluyor el-an
Yakarken geçiyor ömür dediğin…Saygıyla.