Ne tuhaftır değil mi Ciğerlerindeki oksijenin de terk etmemesi seni o gittiğinden beri? Lafta kaldı işte, tüm sözler gibi…
Göğsünü dayarsın ya Yağmurlara yeni kanmış topraklara, Yanağın ıslanır, göz bebeklerin çamurlaşır Sislenir perdelerin; Bir karınca geçer ufuk çizginden eli kolu dolu, Ona bile dur diyemezsin; Çare/sizsindir işte Yırtılır gırtlağında son hıçkırık Bereketten yoksun da değildir hani toprak Altı insan dolu iyi kötü; üstü desen o hesap Ellerin dokunur mu dualara Tırnak aralarına mı dolar sevdiklerimizi sarıp sarmalayan toprak? Son değildir bu gidiş de, Ölüm mutlak son, bu yalandan misafirhanede…
Gerçi hakkını verdik sevmek denen meselenin Üzülme be can, senden ötürü değil Yaz kış soğuk benim kader çizgili ellerim; Yokluğundan değil üstümü örtüşüm inceden bir şilteyle, Siluetinin hayalleri kaplamıyor gecelerimin dağlara bakan kısmını, Hiçbir şiire değmiyor tek bir saçının ipekten teli; Nazenin değil artık şiirlerimin finalleri, Seslenmiyor kondüktörlerin kalkış düdüğünden sana... Hiçbir otobüs bileti kesilmiyor adımdan adına Cam kenarına alıyorum her istikamete Bükük boynumu dolduracak bir senli kokan omuz yok Ne de olsa…
Teşbihler bir benzetilenden yoksun, Anlıyorum ki günler intihara teşebbüs ettikçe Takvimlerden, Sen yoksun…
Kurulu değil saatlerim Acelem yok kimselere, Bakkal Mithat abi de bekleyecek değil ya Ayın on beşi gelmedi ki, bir kere…
Devri âlemlerde maneviyatım, İçimde cılız bir sesin baskısı “Doy/amadım” Açık yar/alarımdan Sızdım hep, Cürmün kadarını dolduramadım Adaktı sevdam yoluna, Ben adandım ama sana yar/anamadım yar,
Dilimde kekremsi sensizlik, Üstüme basıp geçseler Ayak izin kalsın isterim; ne yalan söyleyeyim... Gözüme çarpan bir kız çocuğunun annesine sarılışı Apar topar, Burnuma takılı kalmış bir kokuyu saklıyor Yağmurla mühürlü topraklar Dudaklarından seni kusuyor,
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölümle Başlar Kimi Zaman Aşk’lar… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölümle Başlar Kimi Zaman Aşk’lar… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu bir çok kişi için aynıdır ki çoğu zaman olmak istediğimiz yerle aramızda çok uzun anlar ve katedilimiş yığınla yollar vardır.. nasıl muhasebesini tutmayı bilmediğimiz her acının vergisini ödemek yine bize düşüyorsa, hayat da gelenleri ve gidenleriyle dolu bir dünyanın matematiğini bize ağır ağır öğretir.. ama hüzünlerle çarpılmış bunca 'an'ın sağlamasını yapmak elbette hiç bir zaman düşlerimiz kadar umutlu ve basit değildir...
Toprak an dost kalem Doyurur üretir sonunda da bağrına basar mahşer gününe kadar sarar sarmalar uyutur Altında da üstünde de sevdiklerimi var kimini özleriz kimini de gelsin diye gözleriz hoşça kala gibidir sevgili