Utanmasam sokak demeyecek Kapanıvereceğim buz gibi ayakaltı taşlara Avuçlarımı avutacak, toprağı yırtıp güne uyanmaya çalışan Bir kır çiçeği; Bir muharrem ayı hediyesi bırakacağım başucuna Allah’ım kabul etsin; hüngür hüngür Kanayan çocukluğumu taşıyan gözyaşı yüklü bulutlarıma… Hırkam savrulacak asi rüzgârın elleri arasında “Esme” demeyeceğim; tam tersine Savur beni kendin gibi sahipsiz toprakların kucağına… Kalabalıklar acıyarak bakacak kuş uçmaz kervan geçmez Gönül yaramdan ruhuma işleyen kader taşıma…
Akan makyajım olabildiğince renkli Bir palyaço gösterisiyim ben bedavadan Sokağın kalbinin attığı işlek bulvarda… Umutları da al abi iliştir simitlerinin yanına Sat tabii bir de hiç olmazsa alış fiyatına… Ben alış/tım ne de olsa fakirliğe ümitten yana Denizde iki kere sekmedi hiç benim taşlarım, İlk ebelenendim ben hep çocukluğumda Arkadaşlar arasında; Daha doğrusu hayat hep mızıkçıydı bana… Gitmedim üstüne; alttan da almadım Koştum ben hep; geç kalmaktan korktum; Belki de ondan hep çifte yamalıydı düz taban pabuçlarım Gocunmadım ki… Ben mutsuzluklarımla yoğruldum, Her batan güneşte el salladım Gözlerim buğulu, istemesemde Giden sevgilinin ardından ve her yeni doğan güneşle Yeniden doğdum; aşka çelme takıp yüreğe düşürme umudundan…
Bir kez daha kara/vana; Çekilsin perdeler, görülmesin bizim gibilere Mutlu siluetler… Çocuk sesleri karışmasın oda oda seslerimize Ah be; bu kadar aşikar işte dibe vuruşumuz ve akabinde İşbirlikçi sessiz haykırışlar…
Yine umut vadediyor dolunay, Ve sabaha uyanma ihtimali şenlendiriyor Dörde emin adımlarla yürüyen akrebin yelkovana düşen bakış açısını…
Nasibimize uyanmak Belki nasiplenmek hayallerimizde büyüttüklerimizden yana El bebekgülbebek; kendimizi büyütemediğimiz kadar…
Günaydın gün, Hoş geldin perdemden sızan gün ışığı, Ve bir kez daha rastgele; hayata!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sana da Rastgele Reis Hayat Takasında şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sana da Rastgele Reis Hayat Takasında şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah be; bu kadar aşikar işte dibe vuruşumuz ve akabinde İşbirlikçi sessiz haykırışlar… evet dipteyiz hala umut dolanıyor damarlarımızda istemesek de. insanca pek insanca..tebrikler şairim...
Nasibimize uyanmak
Belki nasiplenmek hayallerimizde büyüttüklerimizden yana
El bebek gül bebek; kendimizi büyütemediğimiz kadar…
Günaydın gün,
Hoş geldin perdemden sızan gün ışığı,
Ve bir kez daha rastgele; hayata!
HARİKASINIZ...
SAYGI VE SEVGİLER YÜREĞİNİZE...