Önsüzü sandıklarım son söz çıkınca, Darıldım ben Kaderimde saklı, boynu bükük öykümün yıpranmış yüzlü yaşanmışlık tarafına…
Hâlbuki ellerimiz yeni tutuşuyordu Sevgi kibritinin yanık kokan uğrunda, Misvak buğularında ağırlanıyordu Ağzımıza dolan kırıklar… İlk gün konusunun hobilerden fobilere dönmesine dahi aldırış etmeyecek kadar Saplanıyordu; hükmediyordu ruhuma… Bir Anzer balı edası vardı üstümüzde Yapış yapış “biz” olmaya çalışırken Adımızı ağaçlardan kökleşmeye yüz tutan sevgimize kazıyormuşuz Bihaber, bilmukabele…
Tutum/lu değildik bu sevgide Sav/urduk yürekten gözlere meyve vereni Ahı tuttu tutacak ayrılığa çaldığımız mayanın Sonra kase kase taze hıçkırıklarla doyacak Sonbahara teslim göz pınarları…
Biz de olağanüstü hal ilan edilmişken Selden yana, Afrika’da tek bir çocuk ıslanmayacak Kana doymuş kara parçalarında; Biz ise kan ağlayacağız senli benli rüyalarda;
Utanmasak rüyalara ambargo koyacağız; Bilinçaltını üstüne getiresimiz var;
İşte belki o zaman ayak izini sürmeyiz sevdanın Ta ki güneş batıdan doğana kadar…
Bardaklardan taşmaz sabrımız, Tesbihlerde huzur bulur üç günlük dünyada İki günlük aşkımız… Bugün kozasından çıkan bir kelebek aşk Son gününü son söze sıkıştırıyor Her kanat çırpışında; Yanan lambalar, mis kokan lavantalar Kazınıyor hafızasına...
Sükut-u hayal oluyor yavaş yavaş; Kanatları ağırlaşıyor aşkın Tonluk bir ayrılık sonrası kavuşma anını Hatırlatıyor akrebe değen yelkovanlı dakikalar…
Soğuyor beden; Ve bir “ünlü düşmesi”ne sıkışık kalıyor Göğ(ü)se payitaht bir gön(ü)lü mefta…
Ağlasın şimdi edebiyat Toplasın da tüm şairleri;
Al O’ndan vur bana, Bir ağıt dökülüyor dudak arasından
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İlle de Aşk İlle de Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İlle de Aşk İlle de Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gerçekten öyle
her şey aşk ile anlam kazanır,
tebrikler,
sevgilerimle..