Ne zamanki ben yoruldum sormaktan O vakit, dudakların mührünü söktü attı Tüm cezai işlemlere aldırmadan; Parçalandı perdesi gizin, Döküldü eteğindeki eşsiz güzellikler… Ben müptela, ben hayran, Sen bir dizi yakuttan kolye, Bir korsan avı silsilesi, Yüzüme tokat tokat inen Bebek kokulu bir buse merasimi…
Yüreğim kıldan da ince Sen dokununca ipekten ellerinle Dikiş tutmayan hasat mevsimime… Gün sana döner, Yıldızlar dudaklarına tutunmuş hınzır birer fener, Yakar, kayar ve yine sineme düşer! Yakamoz, gözlerinden izlemeyi En çok sevdiğim film, Kaseti başa sarar, kayış kopana kadar Gözlerim sabahı sende karşılar…
Gitme- ihtimali Ki düşüncesi bile ürpertiyor parmak ucumdan başlayarak Saçımın her bir telini, Bu açık bir intihar girişimi, Seviyesiz bir aşık atışması, Küresel ısınma halt etmiş resmen yanında Boğulacak sana dair biriktirdiğim sermayem Sabır kumbaramda;
Küçük kıyametim olma; Gamzelerinde bir damla gözyaşında ipim çekilsin Razıyım! Ama sen sularımdan çekilme “Med” ol bana, bırak “cezir” ler sükunete dalsın; Son sefer olmasın; hep senden kalksın vapurlar Ve sadece sen uyut dizlerinde sandalları, Umman da sen ol; varılacak liman da…
Hangi şairden esinlensem ki Git/me diyebilmek için ayak izlerinin tam karşısında Malazgirt’le açıldı yurdumun kapısı Ben savaşmadan ateş/kesim sana… Asya’mın ortası; sınırlarımın son noktası Bir “elveda”ya sığmamalı Yağmalanmış bu sevda;
Dudaklarını okudum Yüzünle aydınlanan aynadan; Şapşal bir gülümse sarkıyordu yalandan Kavradı valizini ellerin, Memleketim değilmiş, Zaten hiç olmamış meskenim, Yersizim, Sensizliğe fora yelkenlerim,
Ben yüzme bilmeyen, Anonim bir şiirin yarım kalmış mülteci esiniyim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Sen Sevdasında Bir Biz Yokuz Artık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Sen Sevdasında Bir Biz Yokuz Artık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel şiir.Kutlarım.