Etikettir sevda yüreğe vurulan, Bandrolünde mahir on parmak aşk, Bir ömür gönül dolduran vebal, Kış geceleri evimin bekçisi soba gümbürtüsü, Kestane kavruğunda Buram buram tüter Aşk...
Nafile pembe yalanlar, Yalanlarin yeri gibi rengi de olmazdi ki Aşk da. Ters taklaydı yolunda yürürken, Beklenmedik düşen bir meteor, Rasathane kaçkını bir zelzele, Duanın arkasına saklanmış Zavallı bir evham, Hedefe ıska yavru bir umuttu Aşk...
Kendini bulduğun bir Yeşilçam sahnesi, İcabında bir yeni nesil melodisi... Doğuştan abdala malum olan, Bir dokunuşta bin dokuyla doğan Aşk...
İnsan hissettiği yaşta değil Hissettiği "aşk" taydı Lakin bihaberdi bu B’aşk’alaşımdan...
Biz başkalaşırken Başkası bizleşiyordu, Biz/lesiyorduk, Ben/cilliklerden bir hayli uzakta
Tepeden tırnağa, Motif motif işleniyor, Aşkın tüm tanımları beyhude
Biz hiçlikte hep/leşiyorduk...
Sabıkasız bir Aşk’ın Anı defterinde el yazısı misali Kıvrım kıvrım bitişiyorduk,
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hiç'likte Hep'leşmekti Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hiç'likte Hep'leşmekti Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.