Yağmur sonrası toprak kokusu, Bir de Al al olmuş gökyüzünün pamuk teni Turuncuya dönük azıcık, Bir eda bir naz kendisinde Masum, şeffaf örtüsü tülden Akşama teslim olurken; El ele, sarmaş dolaş Kucak kucak sarıyorlar Ben/denizi de; Rüzgar naifçe dolanıyor İnce belime, Dizlerimin bağı çözülüveriyor Apansız Elime düşüyor son yaprak misali Senli bir kare; gözlerimin objektifinden… Üzgünüm, bin bir parça hatıralar Kıymıkların koynunda Kan kokar; Bir çift kumru ibret olur bize Dalda duran; Eşi adım atmadan semaya, Ar duyar kanatlarını uçabilirken Deryaya…
İyi ki gittin, İyi ki bittin! Sevdanın ölüm günü kutlu olsun…
Günün anlam ve önemine uygun olarak Her durumun kurtarıcısı, kahramanı Düşüveriyor kara kutu dilimden “Eyvallah!”…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eyvallah şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eyvallah şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair bir sonbahar akşanında günş batarken gökyüzünün aldıı o şahae atosferi çok güzel canlandırış Bu bniçok tkiledi Gün batımını bendeçok sevri Çok güzeldi
Bu bniçok tkiledi
Gün batımını bendeçok sevri
Çok güzeldi