Bazen yapabileceğin en doğru şeyin Ayak bağı olmamak olduğunu Yansıtır Karşındaki gözbebeklerinden; sana… Kamaşır yüreğin Bu hakikat karşısında, Tokat gibi iner ses tellerine, Tizden okursun nağmelerini, Gardını alır keşmekeş acziyet, Ürkek yuvalarında aşk lambaların Bam telleri değer inceden birbirine, Sızlar; en beteri Engel tanımaz Yar, Bir selamı çok görür sineye Bir saniyede el olur, Yel olur, sel olur Ta ki sen bir kelebeğin kanadına takılana kadar Saçının t/elinden…
Bir günlüğüne de olsa gerçek bir esaret Alacalı pullardan bakmak ufka...
Ve insan en çok da Hasretliklerini biriktirir Çık/rığında… Umudu kaynatır kır/ıklarında Karın tokluğuna… Kırılasın ki büyüyesin Büyü ki Doğru yerlerden kırılmayı bil/esin!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sana Yenik Sana Meczup şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sana Yenik Sana Meczup şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yanılsamalı düşünüşlerin antika koltuklarında ufku gözlemek İçimizin derin boşluğuna balıklar salarak hayatı düşlemek O çırpınış valsinde kelimelerden yaşam inşa edip çocuk ruhumuzu güldürmek Tebrikler.
Ve insan en çok da Hasretliklerini biriktirir Çık/rığında… Umudu kaynatır kır/ıklarında Karın tokluğuna… Kırılasın ki büyüyesin Büyü ki Doğru yerlerden kırılmayı bil/esin!
kutlarım çok güzeldi..