Ölüm soğuğu vuruyor sol yanımdan Ve sağanak yağmurlar düşüyor sessizce. Fısıldıyor mavilerden güç alıp; “Sırılsıklam koş O’na, Yanaklarının nemi yetmedi mi hala?”
Ayrılığın solgun rengi düşüyor sayfama. Tadım tuzum yok. Boş boş dolanıyorum satırlarda, Tuttuğum kalem sendeliyor, Avuç içlerim yanıyor, Heyhat, yüreğim kanıyor.
Adın dokunurken dudaklarıma, İlk kez bu kadar yanıyor, Bu kadar ölüyorum harap olmuşluğumda.
Seni terk etmek yakışırdı oysa bana… Ruhumu yenileyen kanışlarım, Ezberimdeki yalanların, Okşamamalıydı beynimi yırtarcasına.
Sandığımızdan daha güç, Belki yerle bir olacak hayatımız. Birbirine dokunamayan iki mum misali Akıp, eriyeceğiz yalancı tebessümlerde.
Fren tutmaz duygularımızla Daha bir acı olacak yaşadıklarımız, Daha bir şiir olacak yazdıklarımız.
Yalan masalların sahte kahramanı; Senindir sevdaların yolları. Kim bilir daha hangi sahneler senin?
Aşk-ı Kıyamet.
Şiirime ses olan Turgay COŞKUN (suskunbiradam) ’ a teşekkür ederim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalan Masalların Sahte Kahramanı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalan Masalların Sahte Kahramanı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzel şiir turgay Hemşomun canım hocamın sesi ile şiir şahikaya çıkmış iki yüreği'de tebrik ediyorum. içimi ısıtıyor şiiriniz saygılarımla kalın işte ben gibi yalnızların acısını dindirir bu şiir güle güle...
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; harika bir başlık ve usta bir yorumcunun sesiyle daha da bir mana kazanmış dizeler.. çok çok güzel vede anlam yüklü sevgi dizeleriydi..yureğiniz vede kaleminiz dert görmesin .. hayal ve düşlerinizn gerçekleşmesi dileğiyle kutluyorum emeğinizi.. selam ve saygımla..
Cem Yıldız İnce sızı.. Ne güzel yakışmış yoruma ve sözlere. Çok severim bu fon müziğini su gibi akar gönüle. yalan masalların sahte kahramanları günümüzde her adım başında kol geziyor. Çok hüzündü içimi acıtan , çok beğendiğimi söylemek isterim. Şiir ve hüzün yakışıyor geceye. Yüreğinize Turgay beyin nefesine sağlık. Sevgiyle kalın.
etik olan cümleler hangi ara bu kadar karakterli açıldı denizin şehrine.şiir dediğin bir güverte martısı kadar özgür.bu şiir asalak tüm sessizlikten sıyrılıp acıyı kavraya kavraya dönüyor tellerin maviye değdiği yukarılarda...yıldızlar yoldaşı mısraların..harikasın..
Duygularla yazılmış hüzün dolu şiir ve mükemmel yorum;Kutluyorum usta kalemi Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın ____________________________________________________Saygılar
Fütursuzca sana geliyorum Sevdanın sen bakan penceresinde sen b/akıyorum Ruhumda derviş ürpertilerde tef vuruşları Serdengeçti bir savaşın ta orta yeri Dursam, S/ilahsız öleceğim Gitsem, Z/amansız düşle ö r ü l e c e ğ i m..
Nurettin Önder
demiştim eski bir şiirimde..şiirin ruhuna uygun düştü naçizane söylemim.. susmasın yürek sesiniz şaire..
Müthiş bir görsel ziyafet... Harika bir resim seçimi ve çok güzel, özgün imgelerle süslü mısralar... "İşte şiir bu" dedirtti bana her yönüyle. Şiirin görsellikle bütünleşmesiydi sayfa.
Turgay hocam.öncelikle o güzel yorumunuz fon seçiminizle yazdıklarımın dili olsa onlar bile binlerce kere teşekkür ederdi.İyiki tanıdım abim seni iyiki varsın.Emeklerine desteğine ve yüreğine binlerce kere teşekkür ederim. saygılarımla hürmetlerimle.
inandığımız gerçekler yalana döndüyse istediğimiz kadar yazalım yalan anlatan şiirleri sahte kahramanları bir tek sözcük ortaya koyacaktır hiç aklımızdan çıkmayan yalana dönmüş gerçeği.... diye düşündüm şairim.... ve çok beğendim yalan masalları sahte kahramanları... her dem saygımla