(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Celladımsın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Celladımsın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevdiğim için sevgimden vaz geçiyorum ama bu dil susmaz bir türlü,haykırır her defasında senı.. kes o zaman bu dılı omur boyu sussun ve kendını parcalasın.. aşkın çok büyük alt ettin ortalıgı..bize susmak düşer.. harika anlatımdı..
bazen genç bir kederdir şiir ; başında esen kavak yellerine rağmen umulmadık an'da dizlerini göğsüne çeker ve şairini bekler. sessiz, sedasız ve adeta kimsesiz
derken şiire sevdalı bir ses uzatır elini ve şiir çoğalır...
kaleminizi ve şiire sesiyle can veren hasan yoldaşımı içtenlikle kutlarım.
masal dediğin nedir/ki asla ulaşamayacağın ulaşılmazlar...uyku halinde iki yürek karşılaşır sabahın tenhasında bir durak önünde.ve hiç anlamsızca ters istikametlere giden yüreklere binerler...halbuki aynı istikamet onları çağırmıştır..onlar uykusuzluk içinde kaybolmuştur..masal dediğin nedir:/ki aşkı aşkı ulaşılmaz kılan bir basit denklemdir.....şiir şahane...
Sitem de olsa şiirdi....... Beğeni ile okudum üstad Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın ___________________________________________________________Saygılar
"Göm beni anlamsızlığına , kimliksizliğimle ." Kimliğini bulmuş kendine münhasır bir şairin sıradanlığı çoktan aşmış dizeleriyle buluştum...yolun açık olsun, Aşk-ı kıyamet, saygımla...
ağır yaralı yürek bir kalemin maharetiyle bitimsiz sızlar düşer içimize bir şiirin dizelerinden ve fonda bir müzik duyulur kaybolur dünyanın bütün halleri ve sadece bir yanık kokusu tüter yüreklerin diyarından bilinmezliklerin gökyüzüne doğru
dedirtti şiir ve fon da ki müziği helal olsun şair
SEN EN GÜZEL DUYGULARIN KATİLİSİN HEM DE AŞK ADINA :(( Ne denebilir ki duygu ve h üzün yağmurunda ıslandık Seda hnm. ŞİİR ;RESİM; FON harika bir üçleme oluşturmuş
Sayfamı onurlandırdınız şairim dilerdim ki o sesli okuyuşlarınızı kayıt altına almanızı :) içimden geçmedi değil eklerken ,çekindim sesinizi bağışlamanızı söylemeyi .
Bugün bir şiir daha kesildi uğruna, şah damarından ........... şah damarına saplanır şiirler. nereyi kessen k/anı damlar yokluğunda ne prangalar eskittim mavisini yitirmiş gecelerde kokunu çektim ciğerlerime yalnızlığı giyindim gelinlik niyetiyle tövbeye durmuş tüm sevdalar ...son tavafında.....ezgim/ce.....
düşlerimin hârlı tarafından oku beni hani yüreğimin dip notuna düştüğüm aşkın vebalini sen nil kadar berrak ve gizemli ve ulaşılmazsın sızında derin bir kİbir.. ben senin kentinin deli çocuğum anarşi kokar yüreğim senli pankartların ardına saklanır yüreğim sen yokken deli bir slogan dilime dolanır son barikatımda senli bir mermiyle ölürüm..
Yorum yorum değil ki sanki Aşkın savaş alanında yüreğinden vurulan adamın öyküsü gözümde canlanan ufacık bir film gizemi hala saklı ulaşılmazlığı derinlerde .
Yâr/sızım yokluğunun berzahında yankılanır yüreğimde muamma sancın Anla ki
Yerlere saçılmış nardır b'ağrım
jilet kesiği bir yaradır bu dilin ucunda sivrileşmiş şiir misali acının har deryasına dalıp dalıp çıkmak gibi ege kokan aşk kokan ana kokan özlem kokan
belki de bu yüzden en çok yakan her şeyden sakınan ama her defasında çaresiz yıkılan bir yerden sonra bırakılan
kes o zaman bu dılı omur boyu sussun ve kendını parcalasın..
aşkın çok büyük alt ettin ortalıgı..bize susmak düşer..
harika anlatımdı..