G e l , sür alnıma bütün renklerini yüreğimi ezip geçenlerin, silinsin , k a r a lekesi .
yamalı cümlelerimden, silik satırlarımdan, yaralı düşlerimden y a k a l a beni . öp eksik harflerimi . Aşk-ı şahadet getir , öksüz şiirlerimin otağına .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk-ı kıyamet; kıyamet günü gibi şiir yazar, Bir okuyan bırakamaz yaşarken ömrü uzar... Bazen içten satırlarla uyarır oyunu bozar, Bir bilinmezdir Aşk, sürekli nabızda atan. HakanKURTARAN Tebrik ederim ...Çok güzel bir şiir okudum.
bu ne güzel aşka adanan dizelerdi ilk defa yürek sesini okudum çok çok güzeldi Nice dost şiirlerde buluşmak dileğimle ...Şiirde eksik harf yok .:)bilakis çok fazla bitanem Hasan bey yine mükemmel ... iki yüreğede sevgilerle
Şehrimin kokusunu teneffüs ettiğin ne de belli sıcaklığından sevgili şairem . Dilerim son olmayan ziyaretin, çok mutlu etti beni Senin gibi Değer'in yorumları ve eleştirileri onur verecektir sayfalarıma her zaman . Sevgilerimle, sağlıcakla kalsın güzel yüreğin .
Şiirin efsununda bir resim çizmiş şair. Bu değil midir ki şiir öz itibariyle . Seslendirmesiyle , hoş kurgusu ve etkileyici söylemleriyle güzeldi gerçekten
Çok güzel bir şiirdi, seslendirmesiyle de öyle... Bu içte betimlemeli duygu aktarımı için ve okuyanda bıraktığı etki için kaleminize ve sesinden ötürü Hasan Bey'e teşekkürler... Selam ve saygılar...
Çok güzel bir şiir ve harika bir yorum. Çok beğendim .Sizin yüreğinize Hasan beyin nefesine sağlık. Zamanım olmadığından bu güzel şiire yorum yazamamıştım. Sevgiyle kalın.
cümle kavrar aşkın acıklı tonunu, sesleniş sevilen bir yalnızlıktaki sevgiliye akar açık bulutların kapalı düşü elini usulca uzatır ve alnından öper harfleri bir tekil karmaşa ve kalabalık şiirin dengesi yıkanır sayfada artık yorumlayan şair ses verir ruhani tonda ve hanımefendi şaire kelimeleriyle açılır yelkenliyle bir gece sevmesine.....harika dizeler..harika yorum...sustum..
Çepeçevre kuşatıldığında an, ışık arar kendini aydınlatacak yine kendi çevresine. Yamalı anların kırık huzmelerinden bunun için arsızca süzülür korkuyla karışık endişeler. Yapışkan ve birbirine yamalı anların vakit aralarında kırmızı bakışlı günler harcarız bu yüzden. Dimağımızdaki o yabanıl boşlukta tedirgin bir kuş yuvası vardır, ıslak dallarına şiir yazarız yüksünmeden. O iç ağrısı değil midir şiire yeri gelince gem vuran ve aşk ve özlem değil midir, doludizgin sözlerimizin yelkenlerini rüzgara bırakan!!! Kutlarım. ŞİİR OKUDUM GİDİYORUM...
özenle hazırlanmış bir çalışma/kalemi tutan eliniz yüreğinizin gücüyle akmış satırlara...bize bir şey kalmamış TEBRİK etmekten başka..Çok güzeldi..selam ve saygılarımla.
aşkın çok buyuktu ve bır o kadarda guzeldı..
yüreğine sağlık..