(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zamansız Kıyametim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zamansız Kıyametim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gökyüzünün elim yalnızlığıdır bulutlara sarılması. Hüznün yağmur öfkesiyle toprağa düşmesi, sarılıp tene yeniden arşa yükselmesi. Kubbeyi okşayan kuşkanatlarına rüzgârın eli değince çözülür umarsız sevgililerin asırlardır pranga kirmenindeki çaresiz dili. O dar kalıplardan bol paça aşklar yaşamak ve yaşatmak bizim yürek maharetimiz. Aslolan kelimelerle anları birleştirmek ve sözcüklere yükleyerek yüreklere devşirmek... Hep mutluluk, hep umut ve her zaman özlemi tadında ve tavında bırakmak... ŞİİR OKUDUM. ŞAİRİNİN SAYFASINDAN, YAZANIN YÜREĞİNDEN. KUTLARIM.
göz kapaklarımdan uykusuzluk akıyor Şer 'na ki sen geceyi katran diye çaldın gözlerime aşka semah dönen dervişlerin secdeye değen alınlarından içerime akıyor tuzlu sıcaklık
duvarları yıkık geceye savurdum hıncımı ki sığmazdı avuçlarıma dünya bilirsin şimdi hüznün hezeyanından arda kalan mavi üşüyor gözlerimin gecesinden Şer'na
dağlı bir zılgıttır oysa yüreğimin çukuruna düşen adın tenimin ker'piç'liği sızlar dudağımda devşirilir aşka adın nakış nakış ah Şer'na neden geçmişimden sana akıyorum durmadan
yamalı yüreğimin yüzeyine yağmur yağdırır y'aralı'yan gidişlerin Şer'na ayaklarım takılır kar kokulu tren raylarına sensiz üşüyorum inan nafiledir naftalin kokulu akşamlara gebe hıçkırıklarım
dilimin köhne duvarı yıkıldı ahrazlığım gün yüzüne çıktı Şer 'na sensiz yutkunamıyorum hiç bir şiiri acı bir tat veriyor suskunluk
acı hangi dilde 'seni sevmek '
heybesinde göç bulutları taşıyan z'aman dicle'ye dökülen bir ahın kirli yüzünü taşır yarına dudağında devşirme türküler savurur dengbejler bozkır'a nazlı gelincikler açar uçurumun kenarında umuttur sevgidir yaşam 'ak
Zaman, en ulu bilge. Kendinizi kucağına teslim ettiğinizde, çok şey fısıldıyor kulağınıza, çok şey düşürüyor aklınıza, soru işaretini siliyor bilinmezliklerinizden...
İlk dersi;
'her şey , ’aşk’ olunca , masalların sonunda erilmezmiş murad’lara , onu da öğretti.......'' olur...
Her ne kadar, şiirlerin son dersi olsa da...
Sonra, kahramanı olmadığınız savaşların, en baştan yenileni olduğunuzu anlarsınız..
Ve, fark edersiniz ki; 'bitmiş bir masalın ’evvel zamanı’ nda kalmıştır umutlarınız .
içinizdeki yeşeren sevda filizleriniz birer birer koparılmıştır köklerinden . Gülistanınız solmuştur, gülleriniz kurumuştur, alıp başını gitmiştir güle sevdalı bülbülleriniz...
Dudaklarınızı parçalayarak dökülür ayak uçlarınıza unutmak istediğiniz sözler... Sessiz çığlıklarınızla yırtılır gece, yavan sorguları kovamazsınız içinizden, hüzünlere cevap veremezsiniz... Karanlığa sevdalı yüzünüzü, hiç bir zaman, aydınlığa çeviremezsiniz...
Güzel bir şiir olmuş bu... Fon müziği de çok güzel seçilmiş... Seslendirilmemesi de tam isabet... Şiirle okuyucuyu baş başa bırakmış şair... Çok da iyi yapmış...
giden belki gitmemiştir hiç saklı duran odanın sesine sordun mu belki senin yanında hala izmaritler düşüyor belki hala umut küllüğüne hiç sordun mu hiç sordun mu...?....hüzün ile acı çok güzel harmansada ikiside susturuyor aşık olanı...
aslında pembe filan değil siyahın ta kendisi gerçekler..benim yaptığım siyahta biraz oynayarak farkında olmadığımız hayalleri gerçekte yaşatmak şairem ve benim çocuklar seninkilerle çok iyi anlaşıyor naber:)
kaç kez söyledim sana sayısını unuttum ''nasıl bu kadar pespembe görebilirsin gerçekleri '' uslanmayacak senin içindeki çocuklar benim inatçılarım gibi laf söz dinlemiyorlar anlıyorum :)
şiirler kanar sözlerin yaralarına...yüreğin korluğunda ki aşk isyan eder ve derki Aşk mı bundan ala kıyamet zamanımı olur..
Aşk_a veda hüzne merhaba der sonraları kalem kelam gözler...bir salıncak kurar pembe düşlere ve ipini keser karanlık el...
ve beklenilen adım senin adının yanında ne canhıraşlarına rağmen dilden dökülmeyen bir yeise bulayan sözler :( ve sitemler sürü sürü.....bir sürü......
o kadar çok nokta atasım var ki bu hayata o kadar çok lafları deviresim...ve kusasım var içimdeki kinleri...
yenilmek yok öyle kadınım işte buna karşıyım..
bir yeldi esti geçti de...
en ufak meltemde yıkılınır mı ? dağıldık mı o kadar kolay o zaman ki işte asıl kıyamet kopar...
ve masalların sonunda hani meşhur elma varya onun yerine nedense bizim başımıza taş yağar :((
varsın yağsın be....
hiç önemli değil
ben bir kadınım de dik dur...
yeter ki o'nursuz olmasın aşk...
sevgilerimle kaleminden artık hüzün damlamasın diyorum...
nicelerine aşk_ı kıyametim :)))))
şiirin çoşturdu ki sorma
SEVDALİNKO tarafından 11/9/2013 6:55:03 PM zamanında düzenlenmiştir.