(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkın Mum Hali şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkın Mum Hali şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dar ağacına asmalıyız yalnızlığı yanıbaşımda olmalısın , m u m gibi. ************************************* Varken, avucumda sana dair dualar ; yerine koyma yakan acıları .
Mum nasıl kendi kendini tüketirse yalnızlıkta insanı öyle tüketir biliyorum .Dualarınızın ve dualarımızın kabul olması dileğiyle,Selam ve saygılarımla.
ateşe düşmüş kelimeler ne kadar külü özlerse şiir kendinde barışmakla savaşmak arası denklemde... firavun cüsseli bir direnişçi aşığı görür ve bu benim aşklarımada aşık olur hemen öldürün der ama aşık her zulme direnir direndir ki aşk yenilmesin der...şiir budur.şiir sayfada direnen aşktır..harkulade..
Kağıttan gemiler giyiniyordu yolculuklarım Denize kemirgen vedalarımı yükleniyordu Vedalarım maviydi hani ya.!! Sen en güzel ağlamanı asarken gözlerine İki besmele kıyı ötem k/üfür s/ağır dururdu az sana geç kalsam
yüreğinin mabedinden ikindili bir güneş sağılır Amin diye elimi gerdanına uzatsam aşk farz olur İki dualı öpücük k/oy yüreğime Öpmeden ölürsem Dudağım cehennemle k/asılır
şimdi siyah bir matemi kas boynuma...memnun bir andayım..ölüm olsada..
Uğraksız devrilişlerin kıyım bekleyişlerine düş sokulur, avuç içimizin gri faylarına dünleri çağırdığımızda... Arsız bir yaş sağanağı başlar az sonra, zam/an geçer, mum eksilir, sus/pus olur zemheri bakışlı bir havada. Eskimiş bakışlarımızın çatlak testilerinden mevsimleri yudumlar şiir ve sisli bir aynada ömrümüzün her hali özlemli bir ney sesine sırdaş olur. Tebrikler...
aklıma mum ıle yusufcugun askı geldı aklıma..
yazan yüreği canı gönulden kutlarım..