Dün çok güzel haberler aldım da sevincimi paylaşmak istedim sadece dostlarımla.
Güneş doğdu sıcacık geceden sabahıma Ne ömrüme sitem var ne de kendime yasım Acıdı mı melekler bitmek bilmez ahıma Dünden neşeyle doldu göğsümdeki boş tasım. Serçeler cıvıldarken selam verdi çiçekler Biliyorum ki gamlar uzağa gidecekler.
Varsın uçsun rüzgârla balkondaki çamaşır Varsın armağan etsin sokağın tozlarını İnandım ki gelecek artık güzellik taşır Umutla bekliyorum ulaşacak yarını. Geçmişin acıları bu gün hediye oldu Göğsümdeki kaktüsler bana kafiye oldu.
Korkmuyor kalbim artık ne çamur ne dikenden Biliyorum her sabah huzur ile atacak İnleme duymayacak yaşlı dünyamız benden Kâbuslar kaybolacak başım düşle yatacak Duymuyordum belki de doğanın ahengini Görmüyordum yeşilin neşe veren rengini.
Ne güzelmiş yaşamak gülümsedim hayata Zor sınav yüzündenmiş huzursuzluk sebebim Daha çok zamanım var şimdi edebiyata Her şey yoluna girdi binlerce şükür Rabbim. Ne kurdele umurum ne de uğur böceği Gördünüz ya mutluyum budur işin gerçeği.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNEŞ DOĞDU ÖMRÜME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNEŞ DOĞDU ÖMRÜME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne güzelmiş yaşamak gülümsedim hayata Zor sınav yüzündenmiş huzursuzluk sebebim Daha çok zamanım var şimdi edebiyata Her şey yoluna girdi binlerce şükür Rabbim. Ne kurdele umurum ne de uğur böceği Gördünüz ya mutluyum budur işin gerçeği.
NE KADAR GÜZEL DİZELER HEPİMİZ BİRİMİZ BİRİMİZ HEPİMİZ İÇİN SENİN MUTLULUĞUN HEPİMİZİN KALEMİN VAROLSUN AFETCİĞİM SENİ ÇOK SEVİYORUZ BİLESİN KUCAK DOLUSU GÜLLERİMİ BIRAKTIM BU NADİDE SAYFANA
Allah daim eylesin sevincini sevgili AFET hanımcığım! sevgi güneşin hiç batmasın inş.tebrik ediyorum yetkin kaleminibaşarılarının devamı dileklerimle .selam sevgiler.
sıkıntıları imtihan bilirsek kaderimizle hallerimizle barışık olursak ebedi saadet için uğraş verirsek sorun zannettiklerimiz aslında sorun olmaktan çıkarlar mutlulugunuz daim olsun ablam sevgilerimle kardeşin hazani
Boşuna demiyorlar ''Her karanlık gecenin ardından güneş doğar'' diye. Senin adına sevindim ablam. Mevlam güneşini hep ışıl ışıl tutsun. Tebrik ederim bu arada. Sevgilerimle...
Her gecenin bir sabahı olduğu gibi, her acının da bir sevinci vardır elbet. ama zor olan sabır. Yakaladığını mutluluk rüzgarları hep güzel essin, essin ki size böyle güzel şiirler getirsin arkadaşım.
Ne güzelmiş yaşamak gülümsedim hayata Zor sınav yüzündenmiş huzursuzluk sebebim Daha çok zamanım var şimdi edebiyata Her şey yoluna girdi binlerce şükür Rabbim. Ne kurdele umurum ne de uğur böceği Gördünüz ya mutluyum budur işin gerçeği.
Güzel bir şiir yüreğinize sağlık hocam Daim saygılarımla.....
Allahım yüreğindeki coşkunu, mutluluğunu daim kılsın inşallah ablacım.Konuyu bilmiyorum ama Mutluluğundan nasıl mutlu oldum anlatam. Selam ve en içten sevgilerimle.
insan mutlu olunca hergün geçtiği yollar hergün gördüğü yüzler ağaçlardaki çiçekler gökyüzü kuşlar... sanki ilk defa görüyormuşcasına heyecan verir insana. kıpır kıpır olur insanın yüreciği. :))
Rabbim mutluluğunuzu daim kılsın. dertler ırak olsun etrafınızdan.
mutluluk öyle bir şey ki...başka bir gözle bakarsınız dünyaya insanlara...sanki tüm çirkinlikleri kötülükleri örten bir ışık gibi... daim olsun mutluluğunuz dilerim...şiirse harikaydı...her sıkıntının sonunda mutlak bir mükafat vardır sözünü hatırlattı...bana...sevgimle şairem..kutlarım yerine yakışan...şiirinizi.... ..
o haberler öncesini çok iyi bilenlerden, kendini yiyip yiyip bitirenlerdenim...
olan olduysa da, çok şükür sonrasında iyi geldi haberler... sevincime ortak oldu, beni sevenler - yakınlarım - onlar da, için için içlerini yer bitirir de, üzülmeyeyim diye belli etmezlermiş bana meğer...
güzel haberler sonrası, gelsin sevinçler, kutlamalar : )
bazı arkadaşlar alay etmişler bu paylaşım için ama çok da takmıyorum kafama. belki şiir değildi, sadece sevincimi paylaşmıştım, aslında seçkiye bile girecek şiir değildi, belki verdiği pozitif enerji hoşlarına gitmiştir kurulun ondan seçmişlerdir. Mihri İle Semaver benim de seve seve yazdığım, gururla paylaştığım nadir şiirlerden birisiydi, Çanakkale savaşının gazabına uğradı belki de, o seçilmedi. ne o zaman şikayet ettim, üzüldüm ne şimdi arkadaşların imalı sözlerine üzülüyorum. Onlar yaşamadılar, yaşamasınlar da, bilmiyorlar ne olduğunu. Kimseye kızmıyorum, kırılmıyorum. Benimle sevincimi paylaşan her arkadaşıma minnettarım. Sevgiler Kezban hanım.
Sebep konusunda yanılıyorsunuz Naci bey öyle olsa iki günde bir şiirimi seçmek zorunda kalırlardı bu sitede. Sitemizin, yöneticilerimizin hatta kurulumuzun da insani yönlerinin farkındayım, onun için de burası vazgeçilmezim ama sebep gerçekten bu değildi. Saygılar efendim.
" Korkmuyor kalbim artık ne çamur ne dikenden Biliyorum her sabah huzur ile atacak "
Söz mü? Emin misiniz? İnşallah diyelim o zaman Afet Hanım, inşallah! Teknik olarak nasılsa ustalar gereken şeyleri söyleyecekler. Biz mesajı aldık gitti.
Mehmet Bey, insanın hayatında her zaman iniş çıkışlar olabilir, söz dersem yalan olur ama genel olarak her şeyden bu kadar çabuk etkilenmeyeceğime inanıyorum. Şiiri eleştirebilecek en usta kişi sizsiniz ama sanırım bu gün beni üzmek istemediniz, teşekkürler.
Teşekkürler kardeşim, dün dernekten aniden çıkıp gittim ama biliyorsun kalbimle ilgili sorunlar vardı, sonucu mutluluk da olsa heyecan çok hızlı attırıyordu, bağışlayın. Haftaya daha sakin bir Afet gelecek yanınıza. Teşekkürler kardeşim.
Ne güzelmiş yaşamak gülümsedim hayata Zor sınav yüzündenmiş huzursuzluk sebebim Daha çok zamanım var şimdi edebiyata Her şey yoluna girdi binlerce şükür Rabbim. Ne kurdele umurum ne de uğur böceği Gördünüz ya mutluyum budur işin gerçeği.
Daha nice mutluluklar olsun değerli Afet hanım, kutlarım günün seçkisini, siz istemeseniz de, adalettir diyelim, saygımla...
Hiç önemli değil..Ha siz ha ben:)) Sevdiğim kişileri orda gördüğüm zaman kendi şiirimmiş gibi mutlu oluyorum çünlü..Benim gönlümde siz hep ordasınız zatenen tepede.
tebessümü gördük hissettik, nasiplendik beraber neşelendik
her zaman güzel haberler duyman dileklerimle..
Coştu yine bu sabah hecenin suskun nehri, Nasiplendik, saçtığı köpük köpük neşeden. Gülümsedi gözleri, gün açtı gönül şehri, Eser kalmadı onda, kederden endişeden. Demek ki; sabahları hüzn değil güneş doğar, Ufacık bir kıvılcım nice karanlık boğar.
Korkmuyor kalbim artık ne çamur ne dikenden Biliyorum her sabah huzur ile atacak İnleme duymayacak yaşlı dünyamız benden Kâbuslar kaybolacak başım düşle yatacak Duymuyordum belki de doğanın ahengini Görmüyordum yeşilin neşe veren rengini.
Ne güzelmiş yaşamak gülümsedim hayata Zor sınav yüzündenmiş huzursuzluk sebebim Daha çok zamanım var şimdi edebiyata Her şey yoluna girdi binlerce şükür Rabbim. Ne kurdele umurum ne de uğur böceği Gördünüz ya mutluyum budur işin gerçeği.
Güzel olan her şey sizin ve sevdiklerinizin olsun Yüzünüzden tebesüm gönlünüzden güneş eksik olmasın Mevlama emanet olasın saygılarımla
Yürek atışlarınızı buradan duydum hocam bir evde anne ve baba olmak hayatın yükünü omuzlamak öyle her kişinin harcı değil er kişinin harcı ve siz bunun için bir örnek teşkil etmişsiniz sabrın meyvesi kadar tatlı ,helal rızık yok .Güneş hep üzerinize doğsun hocam MUTLULUĞUNUZ ,MUTLULUĞUMUZDUR sonsuz sevgi ve selamlarımla.
kardeşim ve çocuklarımdan sonra ilk paylaştığım kişi sendin canım, yine aramızda kalsın da.... İnsanın böyle sevenleri olması kadar güzel ne olabilir ki, hayat şartları bazen farkettirmese de. Sevgiler canım KIZIM:)
Ne güzelmiş yaşamak gülümsedim hayata Zor sınav yüzündenmiş huzursuzluk sebebim Daha çok zamanım var şimdi edebiyata Her şey yoluna girdi binlerce şükür Rabbim. Ne kurdele umurum ne de uğur böceği Gördünüz ya mutluyum budur işin gerçeği.
Gönlünüzde baharın gülleri açmış.Şiir baştan sona kadar pozitif enerji veriyor. İçerdiği güzel duygular ve tekniği ile de Afet Hanımın tekniğine yakışır nitelikteydi.
Zaten yaşamımızın her dönemi bir sınav değil mi Ne mutlu bu sınavları isyan etmeden başarıyla bitirenlere....
--VE ZAMANI GELDİĞİNDE,RABBİN SANA KALBİNDEKİNİ VERECEK,Ve SENİ HOŞNUT KILACAK ( Duhan suresi 5. Ayet)
Şiirinizi okurken inanılmaz zevk aldım.Kaleminiz var olsun.Şiirleri kıraliçesi.Selam sevgi saygılar.
Ablam tilkilerle uğraşmaktan buraları unuttum, hasret kaldım şiirlere, bu güzel şiirinizi okumak iyi geldi. Emeği ve yüreği kutlarım. Selam ve saygımla.
Korkmuyor kalbim artık ne çamur ne dikenden Biliyorum her sabah huzur ile atacak İnleme duymayacak yaşlı dünyamız benden Kâbuslar kaybolacak başım düşle yatacak Duymuyordum belki de doğanın ahengini Görmüyordum yeşilin neşe veren rengini.
afet hn.günaydın, sabah sabah güzel haz verdi şiir. ilkbaharla dahada güzel olsun hayatınız inşallah saygılar
Sizin adınıza çok sevindim ablacığım mutluluğunuz daim olsun. Acıyı ve mutluluğu dostlarla paylaşmak ayrı bir güzellik katıyor... Çokça şiirdi yürekten kutlu/yorum, kaleminiz daim ve dik olsun can ablam, selam ve saygılar...
Ne güzelmiş yaşamak gülümsedim hayata Zor sınav yüzündenmiş huzursuzluk sebebim Daha çok zamanım var şimdi edebiyata Her şey yoluna girdi binlerce şükür Rabbim. Ne kurdele umurum ne de uğur böceği Gördünüz ya mutluyum budur işin gerçeği.
Uataca kaleme alınmış mesaj yüklü bir şiirdi. Tebrikler. Selam ve saygılarımla.
İşte bu:))Hayat hep gülsün inşallah yüzünüze..Ömür dediğiniz nedir ki bir kibrit alevi kadar.Allah dert verince inanan gönüllere dermanını da verirmiş.Çok sevindim mutlu olmanıza. İnşallah hep mutlu olursunuz.Şiir de ayrıca mükemmeldi Afet Hanımcığım.
Bir gün hece şiiri yazmaya başlarsam; bu siz ve sizin gibi sevdiğim bir kaç hececi şair yüzünden olacak. :) Ki serbesti bırakırsam o zaman, yazdığım serbestleri sevenlerin mahrumiyetinin vebali sizlerin olacak. :)
Şaka bi yana, şiiriniz güzeldi her dem ki gibi. Hep güzel haberler almanız temennisi ile saygımla...
Hamiş: "Ne ömrüme sitem var ne kendime var yasım" Bu dize "Ne ömrüme sitem var ne de kendime yasım" gibi olsaydı dedim. üst üste iki kez kullanılan var kelimesi ses uyumunu bozuyor sanki...
Sevgili Toprağım bu dizeye taklıdım Bunun dışında her şeyiyle ŞİİR OKUDUM: Sabaha dönmüşken yüzümüzü. SINAVLAR HUZURLUĞUN NEDENİYSE İFADE DE bir karmaşa var sanki.
Beğendim...
..................................................... Saygı ve Selamlar.