Okuduğunuz şiir 23.6.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
gülkurusu
o yalnızlığı kulağına dayamasa ve yalnızlık çınlamasa başka şehirde...
acının gölgesine değen kavgada öptüm denizi gün mü soluyordu yoksa rengi bu muydu sevişmenin kalbimde...
gece ağır ağır ilerlerken bağırdım güneşe ruhumu ayıkladım gülkurusu anılardan ve bir kere daha eskidim zamana boşluk ilhamıma gelen müjdelerin çocukları size yalandan ertelenmiş bir ay’dan bahsetmezdim oysa bırakın ellerinizden düşe kalkan yazgıları...
canımı kesen orman tutarken soluğumu duygularım iki büklüm toprağın altında ki; beyaz bir tohum açıyorum dinlemez mi zeytinler dinlemez mi kıyıda tek başına tekneler sabah saçlarını örerken ölümün sürgünüm aslında denize... sürgünüm dört mevsim rüzgara...
biliyorum rahatı kaçıyor gökyüzünün ve kuşların taze omuzları taşıdıkça dağlara sessiz kalıyor dilimin ucunda yürüyen gölgeler ki, karanlık bir odanın içinde dans eden ruhum sanki ışık parçası ama ben bana sallayan elleri bilirim hep sonralar doğar
küçük bir serçeye kıyarım
keşke o; yalnızlığı kulağına dayamasa ve yalnızlık çınlamasa başka şehirde
not.şiirime değerli yorumlarıyla katkıda bulunan dostlarıma ve şiirimi güne getiren kurul üyelerine teşekkürlerimle... saygılar,
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gülkurusu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gülkurusu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.