yarınsız bir hüzne kıstırıldı sesim sürgünler doğdu beyaz duvarlarda yankılarında kaldım sevemez kimseyi yangınlarım göğsümde derin ayaz...
karanlığımda kol gezen ölüler gölgeniz düştü mü önüme güneşe küser simsiyah dünler gurbet yüreğimde denizin anlattıkları sularında köpürür duygularımın dalgalanan kollarından kalksam kalksam çileli özlemlerin üzerinden bir adım geleceğe umutları kuracağım küçük limanlara gözlerime bir edayla yürüyen gizler rüzgar dağıtsın sis uykuları son sessizliğim ki baharın yorgun çizgilerinde gerildi tenim çaresiz aklımda hep çocukluğum ahh..
ey ömrüm ufkun bağrında yeniden dirilişe gebeyim bütün sırlı telaşlar ateş yavaş yavaş düşüyorlar uçurumlara yüzü yerde cenneti boğuluyor yalancı adımların tozlu yollarınız kısaldıkça uzuyorum sızlıyan düşlerinizin boşluğundan
her lahza ayrı bir sancı
gölgeler arkamda varolma sevincindeyim vaktin korkmayın sevda yüklü bekleyişler geceler sağır yalnızlıkta avuçlarımda titreyen güllerle yıldırım gibi geliyorum uyanın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
lahza şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
lahza şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.