Hapiste gün saydın mı ayları seneleri Bekledin mi oruçlu okunacak ezanı Koparken avucunda tespihin taneleri Af diye diledin mi çektirirken cezanı. Sapan alıp eline hiç güvercin vurdun mu? Çırpınırken toprakta başında oturdun mu?
Seslendim de cevap yok belli oldu vurmuşsun Sağırlaşmış vicdanın kapıda kaldı sesim Saatleri kıyarak eziyete kurmuşsun Sana ah edeceğim susana dek nefesim. Namerdim bir gün bile senin için ağlarsam Duaları peş peşe mezarına bağlarsam…
Bir cinayet işledin adını koyamadık Güneşi kucaklayan yapraklarım döküldü Ateş cübbe giydirdin sırtımdan soyamadık Taş duvarın dibinde hürriyetim söküldü. Kızılcık şerbeti mi sanmıştın akan kanı Mahşerde tutacağım ellerimle yakanı.
İçimdeki cümleler susmasa gelse dile Haykıracak adını lanet ile dünyaya Acımam asla bir an içim titremez bile Kâbuslara kul olsam düşmesem de rüyaya. Boğazını kesecek iftiranın hançeri Temizlenmez bu çamur inletsen de her yeri.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hiç Güvercin Vurdun mu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hiç Güvercin Vurdun mu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel bir şiir okudum,zaten tüm şiirlerinizi beğeni ile okuyorum,size tüm evrendeki sevgileri,tüm dünyadaki sevgi çiçeklerini gönderiyorum kaleminiz daim olsun.yüreğiniz sevgiyle dolsun,tüm sıkıntılar dertler,hastalıklar sizden uzak olsun.
Canım bacım ben hiç güvercin vurmadım da Camıma gelen güvercinleri hep besledim Ama gerçekten o masumları vuruyorlar Bana bu şiiriniz sener önce yazmış olduğum bir hikayemi hatırlatdı (Siz güvercinlere yem atarmısınız her sabah , gizli sevdalar büyür yaşamın güvercinin yem yiyişini hayat pembe gülüşlülerle yer yemini, güvercin bazen yazar yazar size dizilen şiirlerden bir sevda yaratır okursunuz hiç nefes almadan göğsünüzdeki ateşle fırtınalara meydan okurcasına . okursunuz bu gün işte içime bir kor düştü, içlendim hüzünlendim güvercinin yem yemeyişine .Kibar gül merve)
Güzel kalemin var olsun güvercinler ilhamınız olsun Saygı ve sevgimdesiniz her dem..
Şaire dost güvercin özgürlüğün simgesidir özgürlük vurulurmu özgürlüğü vuranlar kendi özgürlüğünü haps edenlerdir Allah bütün mahkümlerimize sabırlar versin tesbihleri sabırları kavi olsun .Duygularına kalemine sağlık yüreğini kutladım selam ve dua ile.
Hayat çoğu kez güvercin vuranlarla güvercinseverlerin yolunu kesiştiriyor...Genelde güvercinlerle güvercinseverlere oluyor olan...Güvercin vuranları da ötelere havale ediyoruz...Vurulamayacak güvercinlerinle kal ablam...Güvercin avcılarından uzak...Tebrikler ve saygılar sunuyorum isyanınıza...
serçe ve kargalardan başka kuş bile yaklaşmıyor oralara, değil ki güvercin gitsin, ne yapalım içimize atıp da daha çok mu dert sahibi olalım bazen dökmek gerekiyor. selamlar kardeşim, ramazan da o taraftayım, ziyaretine geleceğim. saygılar.