Bestekâr olmak idi bu gün bütün dileğim Beş çizginin başına kondurdum bir anahtar Notalarla süslensin istemiştim gömleğim Esleri hazırladım ellerimde bir miktar “Do” dedim doğum geldi yok olası gözüme Sanki doğdum ne oldu közü saldı özüme. İnci gibi dizerek elimle yağlı ipe Toparladım hepsini fırlatıp attım çöpe.
Düşündüm albümdeki sararmış resimleri Yine hicrana saldı kahrolası geçmişim Yeni baştan anarak kaybolan isimleri Düşündüm de ah ettim nasıl hayat seçmişim. “Re” de gitmeli dedim diğerinin yanına Boğazını sıkarak okumadan canına Doldurdum bir torbaya atıverdim denize Anladım anılardan fayda gelmiyor bize.
Mi dedim misafiriz bu yalancı dünyaya Bir gün gelip alacak canımızı Azrail Ölümü hatırlattı fırlattım saya saya Öfkelendim aniden “kaybol” dedim “ey gafil!” Fa dedim hemen geldi düşlerdeki fazilet Çöküverdi üstüme dağ yüküyle adalet. O da işe yaramaz lanet olsun adına Yapıştırıp uçurdum kuşların kanadına.
Ne kalmıştı geride üç nota sol, la ve si Bununla beste yapmak mümkün müdür acaba? Çığlığıma ekledim müzikte en tiz sesi Ustası da değildim yetmek bilmezdi çaba Buruşturup hepsini koydum kâğıt gemiye Bıraktım okyanusa onlar da gitsin diye Şiir yazmak kolaymış yapamadım besteyi Sanırdım becerirdim isteyince her şeyi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NOTALARI TÜKETTİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NOTALARI TÜKETTİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir şarkıya başladım bestesiz ve güftesiz. Telleri yoktu udun yine de inliyodu. Zamanın anlamı yok takvimde gül destesiz. Ağustoslar üşüyor zemheri dinliyordu. Ne nota ne nakarat zaman şimdi bestesiz. Hasret ateşi ile yürek serinliyordu.... Yorum yerine kabul buyurun usta... Tebrikler Gönlünüz ve kaleminiz hep gümrah olsun...
Ustası da değildim yetmek bilmezdi çaba Buruşturup hepsini koydum kâğıt gemiye Bıraktım okyanusa onlar da gitsin diye Şiir yazmak kolaymış yapamadım besteyi Sanırdım becerirdim isteyince her şeyi.
Tebrik ediyorum usta kaleminizi yüreğinizi ,herkes en iyi bildiğini yapsın diyelim ama azmin elinden de bişey kurtulmaz kim bilir belki bir gün beste yapmayıda şiir yazmak kadar güzel yaparsınzA fet hanımcığım sizi yakından tanımaktan mutluluk duydum.. başarılarınız daimi kandiliniz/miz mübarek olsun selam dua ile.
gelmeyenvuslat tarafından 5/25/2012 12:00:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
Muhteşem!..Do, re, mi, fa, sol, la, si, do. Gam yaptım artık oldu bir solo. Bestelenesi şiirleriniz de fazlasıyla var efendim.Kaleminiz hiç susmasın.Saygılarım sonsuz...Kandiliniz mübarek olsun!...
en iyisi siz şiir yazın Afet hanım, bestekarlar o notalarla bezesin dizelerinizi.hele de sizin gibi bir ustanın kaleminden çıkınca bestekar da coşar. yüreğinize saglık hayırlı kandiller...
sizi sayfamda görmek ne güzel şairağa, teşekkür ederim. sizin de kandiliniz kutlu olsun. beste işine gelince beğenmiyor besteciler benim şiirleri, sizler gibi bir kaç dost beğense yeter bana, yüksekte gözüm yok inanın. saygılarımı iletiyorum size ve eşinize.
Çok haklısınız Afet hanım, insan isteyince üstesinden gelemiyeceği şey yok. Bazıları yapmışsa bunları ben de yaparım diye düşünürüm hep. Şiir yazmaya beste yaparak başladım, çocukça tabii..Nota bilmiyordum çünkü, kendi kendime nota bile uydurdum.. Ses almak cihazım da yoktu, bestelediğim şarkıyı sürekli söyleyerek aklımda tutmaya çalışıyordum..
Kâğıt gemi okyanusa gitmeden bana uğradı ve ben " si " yi alıp: -Sizin de kandiliniz mübarek olsun Afet Hanım, dedim. Artık sol ve la kendi derdine yansın!
Ne güzel notalı dizeler okudum.Bilirim ki sen yeterince istesen güftesinide bestesinide yaparsın. Harika dizelerdi yüreğine sağlık Ablam...Kutlarım...En derin....Saygılarımla....
Biraz daha çaba ve yapmak iste yeter ki... Do, re, mi, fa, sol, la ,si bak nasıl giriyor sıraya.. Ablam yüreğine sağlık. Sen başarırsın. Kucak dolusu sevgi ve saygılarımla...
Her notanın hikayesi burada
Şair dağın en zirvesi burada
Kalemin ve yüreğin daim olsun üstadım