Göz kırparken yıldızlar bulutun arasından Yok olur bütün dünya sen girersin gözüme İçime ateş dolar bahtının karasından Sen tutuklu ben serbest isyan düşer sözüme.
Firar et düşlerimden beni benimle bırak Yeniden güneş doğsun bahar düşsün yazıma Yalvardım Allah’ıma secdede hıçkırarak Meltemler essin diye donduran ayazıma.
Ne mutlu eder acep güneşi mi tutayım? Adını mı yazayım hüzzam çalan sazıma? Giderken son halini istersen unutayım Yokluğunu işleyim her gece niyazıma.
Rahat ettirecekse yok olsun tüm tasalar Saklayayım bir anda bilinmeyen gizime Yok edeyim kalmasın bizi üzen yasalar Kaybolayım bir anda rastlanmasın izime.
Sana yaşamak yasak bana da yazmak haram Kelimeler takılır yutarken boğazıma Kimseler görmese de kanar içimde yaram Felek yıkılsa kanun bakmaz itirazıma.
Sen gözümde masumsun bırak onlar alçalsın Gülsün eğlensin coşsun dem düşerken sızıma Adalet tokmağını kendi başına çalsın Kimse leke süremez gönlümün yıldızına.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADI YOK BU ŞİİRİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADI YOK BU ŞİİRİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ŞİİRLERİNİZİ UZUN SÜREDİR TAKİP EDEMİYORUM ANCAK OKUDUĞUM TÜM ŞİİRLERİNİZ ÇOK GÜZEL SAMİMİ İÇTEN DUA VE TEMENNİLERİNİZ YÜREKTEN BU ŞİRİNİZ DAHADA GÜZEL TEBRİK EDERİM AFET HANIM EFENDİ YÜREĞİNİZ DERT VE TASADAN UZAK OLUR İNŞAALLAH
Sana yaşamak yasak bana da yazmak haram Kelimeler takılır yutarken boğazıma Kimseler görmese de kanar içimde yaram Felek yıkılsa kanun bakmaz itirazıma.
Tekniği ve içeriği ile mükemmel bir şiirdi. Beğeni ve takdirle okudum. Her şey gönlünüzce olsun. Selam sevgi saygılar.
Yanan yüreğin hüzünlü seslenişi Yüreğine sağlık değerli şairem dost kalem içim burkuldu okurken dizelerinizi. daimi başarı dileklerimle. selam saygılar
sevgiler sana ve güzel şiirine
kutlarım
çok ama çok güzeldi