Susuyorsa biliniz içinde volkan kaynar Biliniz ki kalbinde hiç sönmeyen ateş var Diline perçinlenmiş en acı kelimeler Ok gibi fırlar birden zalim bağrını deler. Bekleyin gelecektir o gün de zaman yakın Başlarsa bir vurmaya susar sanmayın sakın. Dinleme gönlü kır at dursa bile soyadın Mısraları et azat kurşun kalemli kadın!
Elleri kaşınıyor kalemi tutmak için Boşaltıp yüreğini artık unutmak için. Toplayıp tepesinden dur bilmez cinlerini Saçacak üstünüze içinden kinlerini Çekecek tetiğini elindeki kalemin Dili uçuklayacak şahit olan âlemin. Bekle zaman gelecek olacaktır muradın Tam alnından delecek kurşun kalemli kadın!
İsyanındır sükûtun çınlayacak elbette Mutlaka hayır vardır yaşanan musibette. Sevdiklerin tutacak gereksiz matemini Mısralar anlatacak bitmeyen sitemini. Yıkılma yılma sakın zafer gelecek bekle Kirlenmezsin çamurda biraz emeklemekle Ezmesin seni cinnet duyulacak feryadın Sabır boynunda ziynet kurşun kalemli kadın!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KURŞUN KALEMLİ KADIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KURŞUN KALEMLİ KADIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüreginize sağlık afet hanım.......biran şiirin başlığını görünce bu şiir beni anlatmış olabilir dedim...çünkü geceleri şiir yazarken kurşun kalemli kadının teki oldum dedim.
Azmin ve mücadelenin sonu mutlaka başarıdır. değerli üstadım harika konu ve içeriği ile şiiriniz bir yudum su gibi bir nefeste okuyası geliyor insanın kutlarım saygı ve selamlarımla.
Teşekkürler Afet Hanım, Kurşun gibi kalem, kadife gibi yürek, çelik gibi vicdan.. Teşekkürler.. Göğüs kafesinize sığmayan yüreğiniz var olsun... GÖZÜNÜZE ACI YAŞ DEĞMESİN..
Şimdi koruk içersen sonunda helva yersin Hele yaşa hayatı, ölümden bahsedersin Cumhur cemaat gelen tayfaya kulak verme Aklı periye verip iadeyle gönderme Şimdi şer gibi olan bakarsın hayır çıkar Afet coşup gelirse kendi bendini yıkar Mutluluk diyarında bir gün çağrılır adın Ziynetine sahip ol kurşun kalemli kadın!________hisbey
H.İbrahim SAKARYA tarafından 3/30/2012 3:15:26 PM zamanında düzenlenmiştir.