Bir masal anlat anne, papatya kadar masum Barış sevgi yeşertsin dökülecek her tohum Alemi sarsın koku kuşatsın oylum oylum Kelebekler uçuşsun çiçekleri solmasın Zamansız ölüm hüznü yüreklere dolmasın.
Bir masal anlat anne, umut olsun açlara Rüzgâr serinlik versin darmadağın saçlara Kuşlar saray kondursun yemişli ağaçlara Bu dünyada hiç kimse yoksul ve aç kalmasın Gelecek telaşıyla gam tasaya dalmasın.
Bir masal anlat anne, büyük coşkuyla bağır Saplansın yüreklere kör kurşun kadar ağır Herkes duysun sesini kalmasın aşka sağır Yaşayanlar neşeli kimse mahsun olmasın Sevda adlı sırlı kuş gönülden kaybolmasın.
Bir masal anlat anne, koynunda büyüsün de Acı anlar yıkansın mehtabın büyüsünde Can katıp masalına; “Bozulmaz büyüsün” de Elimizden o gücü yabancılar almasın Ümitler göğe çıksın bir daha alçalmasın.
Bilirim bu dilekler yalnız masalda mümkün Bir masal coşkusuyla sürüp gider mi her gün?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Masal Anlat Anne şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Masal Anlat Anne şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir masal değil bin masal anlatmalı anneler... Dinleyecek çocuklar var oldukça. Dilekler hep bir yürek, hep bir istek. Sayfanıza güzellikler bıraktım ustam selam ve dua ile....
Kendisini Başka bir paylaşım sitesinden gizlkiden gizleye izlerim. kendisi dişi Necip Fazıl. Usta kalem. Keskin ifadeleri öyle yumuşak algılanırki ne dediği belki şiir bittikten sonra, belki düşünme fırsatı bulununca daha iyi anlaşılır. O masalı anlatacak annelerden biri. Kutluyorum üstademi. Baki selam ve saygımla...
Bu şiirin güzlliğini en sevdiğim fon müziği bir kat daha güzelleştirmiş. Hem yazan hem de yorumlayan yüreğe bendende yürek dolusu sevgiler. Teşekkür ediyorum sesiniz, kaleminiz hiç susmasın...
Keşke yanımızda olsalarda hep bize masal anlatıp avutsalar, acımıza ve kederimize ortak olsalardı, öyle özledim ki şiirinizde acıma acı kattı, çok anlamlıydı öksüz yanımı kanattı can ablam, usta kaleminiz hiç susmasın yorumda doyumsuzdu kutlarım...
Değerli kaleminizi canı gönülden kutlarım mutluluk kaf dağının ardında olsada umutlarınız daima var olsun çok güzeldi en içten tebrik ve saygılarımla..
Bir masal anlat anne, papatya kadar masum Barış sevgi yeşertsin dökülecek her tohum =================
Şiddet şiddeti getirir, insanlar mutlu olmaz, En güzeli Barışın potasında yaşamaktır. Hangi diktatör ayaktaki, o düşünce yaşamaz, Her yürekte inancı manevi duyguyu en güzel taşımaktır... HakanKURTARAN Yüreğine sağlık Üstadem.(Değerli kardeşim.)
Bir masal Tek göz gecekondumuzu saray yapan Annemin yokluğa açlığa ağıt nedir bilmediği Ve babamın okusun diye canından öte çocukları Yük altında belinin bükülmediği ve alınteriyle boğulup ölmediği…
Bir masal söyleyeceğim Sen hiroşimada öldükten beri Ülkemde ölen çocukları bilmeyeceksin Ne küçük aşkların burjuva fahişelerinden Ne kanımızla doldurdukları sam amcalı şişelerden Ne de sen ölünce kirlenen a-rzına geçilen dünyadan bahsedeceğim
Bir masal söyleyeceğim Deve olmayan emperyalist tellalları Daha önce anlatılmamış var olmamış gibi Ve kandırılmamış ve aç kalmamış ve yetim doğmamış çocukları Ve kral olmayan pireleri daha fazla kan içmek için kaynamamış gayyanın dibi
Bir masal işte Sen gibi / aslında ben gibi Her ölenle ölen her sömürgeye direnen Her zulme karşı bir kirmanî hançercesine bilenen Sadece gerçek bir masal aç kalmışlığına aldırmadan sevgi dilenen…
NE GÜZEL BİR MASAL BU İÇİNDE CANAVARLARI DEVLERİ OLMAYAN PINARLARINDAN HER ANINDAN GÜZELLİKLER AKAN NE GÜZEL BİR MASAL BU DİNLENMESİ GEREKEN VE ONUNLA BİRLİKTE UYKUYA GEÇİP O GÜZELLİKLERİ RÜYADA YAŞAMAK GEREK....
BU MASALIN GERÇEKLEŞMESİ DİLEKLERİMLE...BİRE EMANET OLUN HER DEM SELAM VE DUA İLE...
Amin ve de amin olsun güzel dileklerin ardından. Çiçek çiçek açsın ovalar, dağlar ve şiirlerimiz hep neşe yazsın..... sayın Afet hanfendi harika bir şiir yüreğinize sağlık.