Ay dedem kovalarken gök tarlada yıldızı Yorgunluktan olacak düşürdü bastonunu Titredi kara toprak sardı ülkeyi sızı Bilemezdi ihtiyar bu oyunun sonunu. Bahane mi acaba alemi saran oyun Demek mi istemişti; Yeter şiddete doyun!
Üç beş kanı bozukla soyu biter mi Türk’ün Siz paslı maşasınız ecel verir kararı Bu vatan hepinizin yalnız Allah’tan ürkün Ettiğiniz canilik, herkes gördü zararı. Enkaz altında kaldı yüzlerce masum insan Oyun değil düş değil koca bir karabasan.
Umuda yelken açtı taş altında geminiz Duyulmak isteniyor toz içinde nefesi Yıkıntıyı sularken damla damla deminiz Yırtıyor kurtulanın can yakan acı sesi. Yeter diye ağlıyor yardım diye inliyor Size silah verenler uzaklardan dinliyor.
Her zaman olmuştu ya yine koştu askerim Kâr için çaldığınız çimentolu betona Bunlar da geçecektir derim ki; Allah kerim Olacak mı acaba ölümler ibret ona. İnşaatın sektörü elinizde değil mi? Ne diyelim şimdi biz kahrol kırıl eğil mi?
Kimi anasız kaldı baba evlattan oldu Eğitim gönüllüsü otuz öğretmen nerde? Kitapların içine taşlar topraklar doldu Canı sızladı yerin ülkenizde her yerde. Elimizden ne gelir yardımlar da yetersiz Allah’a dua edin imdat edin yeter siz.
Gün gelecek bitecek topraklarda bu nefret Zamansız ölümlerle doldurdunuz bağrını Sadece ırgaladı olsun diye bir ibret Yeraltı da hissetti gönlündeki ağrını. Şimdi elele verip destek olma zamanı Kardeş olun yeniden Rabbim verir dermanı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DESTEK OLMA ZAMANI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DESTEK OLMA ZAMANI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gün gelecek bitecek topraklarda bu nefret Zamansız ölümlerle doldurdunuz bağrını Sadece ırgaladı olsun diye bir ibret Yeraltı da hissetti gönlündeki ağrını. Şimdi elele verip destek olma zamanı Kardeş olun yeniden Rabbim verir dermanı.
Duyarlı yüreğine sağlık ablam.Sevgi ve saygılarımla...
O öğretmenlerden biri bir mesâi arkadaşımın yeğeniydi diğer bir mesâi arkadaşımın da hemşîre olan yeğeni vefât etti. Hayâtını kaybedenlere rahmet, yaralılara şifa yakınlarını kaybedenlere sabır diliyorum. Evsiz barksız kalanlara da Allah yardım etsin. Duyarlı yüreğinizi ve güzel şiirinizi kutlarım ablam. Selam ve saygımla.
Kötülüğü kötülükle cevap verilmez, Onlar yaptıklarının yanlış olduğunu anlayacaklar. Hassas günlerden geçiyoruz ipler gerilmez, Bizzat kendileri bu hatayı sorgulayacaklar... Bir deprem olmuş, içimiz yandıkça yandı, Ülkede acılar tavan yaptı son noktaya dayandı, Bir küçük bebek çıkarıldı enkazın dibinden, İlahi mucize ses verdi çok derinden... Bu çoçuğu düşünseler, sabidir günahsızdır, Hala düşmanlık yapanlar adidir hayasızdır. Ülke bölünmekle kimsenin işine yaramaz, Bu hainler robottur, doğruları anlamaz. HakanKURTARAN Yürekten Tebrik ederim.
HakanKurtaran tarafından 10/26/2011 10:30:06 AM zamanında düzenlenmiştir.
teşekkürler güzel şiir için