Binlerce cümle var aklımda sana biriktirdiğim Bir şeyler özlüyorum, adı unutulmayan aşklarda gizli Duygularım saklanmış, eski bir antika misali yüreğimin derinliklerinde Bekliyorum bir gece zile dokunsan İçim ürperiyor; Ya kapımı çalan sen değilsen?
Hiç ihanet etmedi hayat alnımızın hüzün yazgısına Sensiz susuzluğumu anlatacak kelimeler tükendi lügatimde Soğuk, küf kokan, dipsiz bir kuyudayım Seni bekliyorum gel, çıkar beni İçim ürperiyor Ya kapımı çalan sen değilsen?
Seni sensiz yaşamak kaderlerin en kötüsü olsa gerek Ne olur bir lahza dizlerinde avunsam Usul usul yakamozlar yanan gözbebeklerinde dinlensem Uykunun bulanıklığına teslim olmasak İçim ürperiyor; Ya kapımı çalan sen değilsen?
Keşke yağmur yağsa bu gece Kükrer gibi bir gök gürültüsü kopsa, gecenin karanlığını yırtsa Kapım çalınsa, karşıma çıksan Sırılsıklam, bir o kadar da üşümüş. İçim ürperiyor; Ya kapımı çalan sen değilsen?
Bir kötü düş görsem, korkuyla uyansam Bir bardak su versen elime Başucumda bir dost sesi duysam Bir sen anlatsan, bir ben anlatsam Saatlerce ağlasa(m)k. İçim ürperiyor; Ya kapımı çalan sen değilsen?
Yüzüme astığım acıyı bakışlarına doldurduğun Kurşunlarla vursan birer birer Dökülse sonbahar yaprakları gibi kederlerimiz Yemyeşil gözlerinde bir bahar beslesek İçim ürperiyor; Ya kapımı çalan sen değilsen?
Asırlar boyu beklediğim Sevdiğim, özlemim, servetim Sensiz geçer akçem yok aşk mezadında Çıkmaz sokaklardan gelen yorgun ayakların Ve binlerce yılın hasreti ile kapımı çalsan İçim ürperiyor; Ya kapımı çalan sen değilsen?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YA SEN DEĞİLSEN? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YA SEN DEĞİLSEN? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mısraların ve Dizelerin Sultanı Sayın "esmize" hanımefendiden, mükemmel dokulu bir şiiri daha gecenin sabaha erdiği saatlerde okumak, sanırım tan yerini aydınlatacak ışınlarla eş değerde...
Yürek deryasından gelen sese, kulak kabartmamış Sayın şaire. O sese tüm duygularını karatak bir güzelliği vücuda getirmiş.
Buna bir de mükemmel bir sesten, mükemmel bir yorum eklenince, adeta şiirin nasıl vücuda getirileceği belletilmiş...
En evvel, şiir başlığı çekiyor şiirin kendisine... Ve ilk mısraların okunmasının ardından, kendinizi adeta koyuveriyorsunuz... Anadolu yüreğince, Anadolu duygularınca anlaşılan, akışı harika ve sonucu yüreklerde iz bırakırcasına giriş, gelşme ve sonucunu tamamlayan dizeler...
"YA SEN DEĞİLSEN?" cümle itibariyle birşeyler çağrıştırmamakta, şiir içeriğiyle kendine olan özgünlüğünü haykırmaktadır...
Her mısrasını haz duyarak okumak ve güzel bir yorumcu tarafından da yapılan yorum güzelliğinde "çimmek" gerekir...
"MISRALARIN ve DİZELERİN SULTANI" na, sınırsız sevgi ve selâmlar... Yüreğinize sağlık Sayın Şairem...
Binlerce cümle var aklımda sana biriktirdiğim Bir şeyler özlüyorum, adı unutulmayan aşklarda gizli Duygularım saklanmış, eski bir antika misali yüreğimin derinliklerinde Bekliyorum bir gece zile dokunsan İçim ürperiyor; Ya kapımı çalan sen değilsen?
Asırlar boyu beklediğim Sevdiğim, özlemim, servetim Sensiz geçer akçem yok aşk mezadında Çıkmaz sokaklardan gelen yorgun ayakların Ve binlerce yılın hasreti ile kapımı çalsan İçim ürperiyor; Ya kapımı çalan sen değilsen?
Heman söyleyim Cemak Safi Hocanın "İçim ürperiyor ya evde yoksan"şiiri bende çağrışım yaptı.çokça güzeldi gönlünüze sağlık selam ve saygılarımla.
siirin ici urpermesin ki gelen beklenenden baskasi degil sanirim ki o kapinin adresini sadece beklenen biliyor olmali tebrikler dost kalem harika bir siir kalimera hanimefendinin harika yorumu ve en sevdigim snatci orhan abimin en guzel sarkisi harika bir kombinasyon olusturmus tebrik ediyor alkisliyorum
Asırlar boyu beklediğim Sevdiğim, özlemim, servetim Sensiz geçer akçem yok aşk mezadında Çıkmaz sokaklardan gelen yorgun ayakların Ve binlerce yılın hasreti ile kapımı çalsan İçim ürperiyor; Ya kapımı çalan sen değilsen?
çok harika şiirdi yüreğinize sağlık kaleminiz hiç susmasın..