Örtüsüne bürünen gece kadar güzel sevgilim Kalbimin içinden zindanlar geçerken İçinde kendimi bulduğum aydınlığım Gündüz Mihr’im, gece Mah’ım Gönlüme değen sevda ateşim; Yangınım Mihrima’m;
Ben ırmaksam döküldüğüm denizim sendin Denizsem kuytularıma sokulan ırmağım sendin Yağmurların bereketine sığındığım suskunluk vakitlerim İçimde bulduğum hakikatim Mihrima’m sen, Sen; Hayattaki tek gerçeğimsin…
Seher vakitlerinde gül dolu bahçende kayboldu yolum Güzel olan ne varsa sende buldum Yeşil gözlerinde aşka tutuldum Mihrima’m Hayata yüreğinin aydınlığında tutundum…
Mihrima’m yaban çiçeğim Cansızım Kara yazgım Kadersizim…
Gittin Mihrima… Sen gittin sevinçlerim döküldü avuçlarımdan Sensizlikte yaşamaktan çevirdim yüzümü Gecelerin karanlığına saklandı deli düşlerim Ellerimi çektim aşk kitabesinden…
Mihrima’m Ey benim güzelliğim Ey sevdam Geceler şahitti ki Ben seni bahtımın karasıyla sevmiştim..
Gittin Mihrima Yırtıldı gökyüzüm yokluğunda Aşk kayan bir yıldız gibi ortasından delip geçti semalarımı Hüzünleri yüzümde, acıları gözlerimde topladım Artık gülüşlerin kadar felaket bir yaşamın pençesindeyim Bir tek hayalin Mihrima Yetmedi, yetemedi yokluğunda avunmama Yaban ayazı kesildim baştan ayağa Ey benim özlemim Ey benim ırağım Ey benim hasret kokulu Mihrima’m
Şimdi sensiz Kıyamındayım çaresizliğin Dilsizim Kimsesizim Özlemlerimi anlatacak her türlü lisandan bihaber İçimde seni haykıran bin bir ses, bin bir hece Rüyalarım sensiz, düşlerim nasipsiz Gel artık Allahaşkına, Sokul yamacıma Anla beni Mihrima’m Anla… Baştan aşağı sen kesilmiş yüreğim…
Ah Mihrima Biliyorum bu aşkın sonu yok Ben seninle sonsuzluğa yolculuktan mutluyum Ezelim, sevdiğim Sonsuzluğa uzayan dermansız yaram Sensizlikte üşüyorum Temmuz şakağında Kaç mevsim gökler ağladı çaresizliğime Kış ortasında açan çiçekler gibiyim vakitsiz Senden başka kimse ilişemez ıssızlığıma Kimseler seslenemez kuyularıma Hadi sesime sarıl Soluğuma dol Mihrima
Yoruldum hasretinden Bir daha nazar etmeyeceksen bana çıkan yollara Kalbimi karat Karat aşka yanan tüm ışıkları Yanmasın aşka tutulan pervaneler Çöz ömrüne iliklediğim umutlarımı Ahım sığmaz olmuşken içime Gel al bakışlarını rüzgârlarımdan Al ki bakışların sızılarıma değmesin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARART AŞKA YANAN TÜM IŞIKLARI/MİHRİMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARART AŞKA YANAN TÜM IŞIKLARI/MİHRİMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şaka bir yana nedense ben de sevdim mihrimaları.. sanki çocukluğun o saf tertemiz dünyasında, mihrimanın saf ve berrak gün ışığından başka her hangi bir koyuluk birikmemiş gözlerinde kalıyor yüreğim.. bir yanı her mihrimada oraya dönüyorum yüzümü ve döndükçe özlem büyüyor..
Yoruldum hasretinden Bir daha nazar etmeyeceksen bana çıkan yollara Kalbimi karat Karat aşka yanan tüm ışıkları Yanmasın aşka tutulan pervaneler Çöz ömrüne iliklediğim umutlarımı Ahım sığmaz olmuşken içime Gel al bakışlarını rüzgârlarımdan Al ki bakışların sızılarıma değmesin.
Tebrik ederim. Çok güzeldi şiiriniz. Saygı ve selamlarımla.
Bu güzel şiiri bizimle paylaştığınız için teşekkür ediyorum iç yapısıyla ve kelimelerin uygun yerlerdeki kullanımıyla çok hoş bir serbest çalışma olmuş (:
ne çok yağmur bulutları biriktirdin gözlerim de
ben sana hep böyle ağlayacakmıyım Mihrima...
mihrima şiirlerin,
hiç bitmesin Esmize / saygı selamlar