Güzel yüzünde demlenmiş hüzün Bakışlarında asılı kalmış kederler Maralım seni bu gün pek gamlı gördüm…
Ben senin gözlerinden düşen cemrelerle ısınırdım Gülüşlerinden saçılan ışıklarla aydınlanırdım.. Sen kendini yeislere terk edersen söyle bana, ben nasıl yaşarım.
İzin verme sahte dostların yaşam gücünü çalmalarına Yüreğinin güzelliğini güvensizlik girdaplarına hapsetme Müsaade etme yaşamın çamurlarının ayaklarına yapışmasına Evrenin sonsuzluğunda Kısa bir mola için uğradığın yer olsa da, şu yalandünya Kaybettim diye sakın ağlama…
Kendini kaptıracaksan dünyanın telaşına Unutacaksan gökyüzünün masmavi rengini Duymayacaksan çiçeklerin kokusunu Hissetmeyeceksen bir yüreğin sıcaklığını Bakışlarını karanlıkların hükmüne terk edeceksen Bulduğun aşkın üzerini örteceksen keder yüklü yığınlarla Çöl ortasında yetişen yemyeşil bir vahadan vazgeçeceksen Var git çocuk; şu üç günlük dünyada kendini yaşamıştan sayma..
Zaman ahir zaman İyiler aptal, doğruyu söyleyenler deli sayılsa da Yüreğine sağanaklar düşse de; Sığın sen Rahman’a Bir dua bir ışık bir sekine düşecektir, elbette bahtına Düşmez kalkmaz bir Allah değil midir? Hayat bu; düşmekte, kalkmakta varsa yazgında Eyvallah de O’ndan gelene, Hüküm O’nun, karşıla boynun kıldan ince Sakın isyan etme. Sarıl içindeki çocuğa Sana insan olduğunu hatırlatacaktır mutlaka Çocukluğunun yaşı küçük, ruhu yüce umutlarını geri çağır Besle üveyik kuşları gibi yüreğinin zelzelesinde…
Dinle çocuk Dinle ve yüreğinin ışığı ile anla Çevir gözlerini seçtiğin yıldızın parlaklığına Yıldızlar oldukça Karanlıklar ışığa gebedir ne de olsa Umutların en büyük hazinendir senin Sarıl kendi servetine doyasıya Terk etme sakın servetini rüzgârların insafına…
Yaşam sana ihanet etse de Yoluna boranlar kışlar çıksa da Solsa da umut tomurcukların Sen küllerinden yeniden doğacaksın Dinle çocuk; Etrafın çevrilse de buzdan saraylarla Ayakların taşıyacak Sığacaksın sıcacık gönüllerde kurulu tahtlara Hiçliği yakıştırma sana bahşedilen yaşama Emin ol çocuk Sen her şeysin, ya da her şey sensin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİNLE ÇOCUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİNLE ÇOCUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şairemiz her zamanki gibi mükemmek bir konuyu duygusal dizelerle en güzel şekilde şiirleştirmiş kutluyorum şairemizi şiirini ve değerli kalemini puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
:) Nicedir sana süpriz yapmayı özlemiştim. Nihayet fırsat bulduğum için mutluyum hele de şu afacanın resmi ile karşılaşmak çok güzeldi öncelikle onu çok sevdiğimi söyleyeyim..
Dinle çocuk! derken hepimize ne nasihatler vardı, güncel. Son derece etkileyici. Canımsın a kadın, çok sevdim şiirini.
Rabbim yavrucuklarımıza, kemlik vermesin, şerlerin şerrinden korusun onları / bizi de...
gerçekten süpriz oldu...canım arkadaşım şimdi mirac pc bana verdi..bir bakayım dedim..seslendirmeyi gördüm..yüreğine soluğuna sağlık..teşekkürler ayrıca, beğenin için...zeynep'in pozları da felaket yani benim süslü kokanam..o da seni çok sevdi canım benim... dediğin gibi allah her türlü kötülükten şerden korusun çocuklarımızı.. seni seviyorum süprizlerini allaha emanet ol eksik olma
Dinle çocuk Dinle ve yüreğinin ışığı ile anla Çevir gözlerini seçtiğin yıldızın parlaklığına Yıldızlar oldukça Karanlıklar ışığa gebedir ne de olsa Umutların en büyük hazinendir senin Sarıl kendi servetine doyasıya Terk etme sakın servetini rüzgârların insafına…
Tebrik ederim değerli arkadaşım.Süperdi.Yüreğine,kalemine sağlık.Sevgilerimle.
Yaşam sana ihanet etse de Yoluna boranlar kışlar çıksa da Solsa da umut tomurcukların Sen küllerinden yeniden doğacaksın Dinle çocuk; Etrafın çevrilse de buzdan saraylarla Ayakların taşıyacak Sığacaksın sıcacık gönüllerde kurulu tahtlara Hiçliği yakıştırma sana bahşedilen yaşama Emin ol çocuk Sen her şeysin, ya da her şey sensin
Harika bir şiirdi kutlarım yazan kaleminizi ve hisseden yüreğinizi en kalbi selam ve saygılarımla.
Dinle çocuk Dinle ve yüreğinin ışığı ile anla Çevir gözlerini seçtiğin yıldızın parlaklığına Yıldızlar oldukça Karanlıklar ışığa gebedir ne de olsa Umutların en büyük hazinendir senin Sarıl kendi servetine doyasıya Terk etme sakın servetini rüzgârların insafına…
_________Umut yüklü gelecek yüklü sabırla ilerle geriye asla dönme çocuk...