Ya Rab! Sevginin kaynağı sensin İlahi aşkına mazhar et bizleri Âlemi nuruna yarattığın peygamber der ki; “Recep Allah’ın, Şaban benim, Ramazan ümmetimin ayıdır” Ümmet olma bilincine ulaştır bizleri Kullarına ayırdığın bu ayın bereketinden nasip et Ramazanın hakikatini idrak kabiliyeti ver bizlere…
Ramazan-ı Şerif hürmetine Geri çevirme dualarımızı Affet tüm günahlarımızı Kur’anın nuru ile aydınlat yollarımızı Mümin kullarına rahmet et ya Rab!
Seni anan dillerimiz olsun Sevginle çarpan gönüllerimiz olsun Seher vaktinin bereketi nasibimiz olsun Rahmetinle şerleri hayra çevir ya Rab!
Dostluklarla perçinlensin gönüller Ya İlahi nuruna gark olsun zaman Senin esirgemene muhtacız Yar ve yardımcımız ol ya Rab!
Dünya kirleri ile bulaşık bedenlerimiz Günahlarla dolu ömür sermayemiz Acılar içinde İslam illerimiz Bizler Ramazan hürmetine mağfiretini dileriz Bizi yalnız, bir başımıza koyma ya Rab!
Ey Sultan-ı Şehr Hoş geldin. Safalar getirdin… Ne olur bir daha ki gelişine kadar bitsin Dünyada yaşanan elem keder Gözü yaşlı çaresiz kalmasın Yardım et bizlere senden yoksun bırakma Bir tek sana muhtacız ya Rab!
Tüm dostlarıma, ülkeme ve İslam ülkelerine hayırlı ramazanlar diliyorum Allah bu günlerin hayır ,feyz ve bereketinden faydalanmayı nasip eder İnşallah..
HAYIRLI RAMAZANLAR
Esmize………. Sevgili KALİMERA nefesine sağlık dualarda buluştuk bu defa sevgiler teşekkürler iyi ki varsın
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR RAMAZAN DUASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR RAMAZAN DUASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yardım et bizlere senden yoksun bırakma Bir tek sana muhtacız ya Rab!
AMİN..... Gözlerim yaşlı, huşu içinde dinledim ve okudum.Allah kabul etsin dualarımızı. Ve şükürler olsun bu yılda Ramazan'a kavuştuk Allah tamamına erdirsin...
Çok güzeldi Canım arkadaşım, ve Sevgili kalimera çok güzeldi sizin sesinizden nefesinizden. İki güzel yüreğide kutlarken Hayırlı Ramazanlar diliyorum sevgimle duaile...
Ey Sultan-ı Şehr Hoş geldin. Safalar getirdin… Ne olur bir daha ki gelişine kadar bitsin Dünyada yaşanan elem keder Gözü yaşlı çaresiz kalmasın Yardım et bizlere senden yoksun bırakma Bir tek sana muhtacız ya Rab! _____
AMİN,AMİN yürekten tastik ediyorum RABBİM nicelerine kavuştursun,cümlemizin duaları kabul olsun inşaallah, hayırlı Ramazanlar sevgili şairem güzel dostum,
yürekten gönülden aminnn çok gusel bir dua olmuş -değerli şaire hanımefendi kaleminizi kutladım tebriklerr ramazanı şerif hayırlar getirsin size ve sevdiklerinize inşaallah! Allahı rahmeti feyzi nuru inayeti bereketi şefkati tüm inananların üstüne olsun. Selam sevgi saygımla...
Sevgili Kalimera sesinize nefesinize sağlık :)
Ayşe B Yıldız tarafından 8/21/2009 6:33:05 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ayşe B Yıldız tarafından 8/21/2009 6:33:47 AM zamanında düzenlenmiştir.
* * *AMİN* * * İlahi aşk muhteşem Duygulandım dost inan İslam alemine ve dünya alemine haırlara vesile olur Kazasız belasız geçer inşallah çok içtendi çokta arifti Saygılar efendim
___________________________Ali Cemal AĞIRMAN________________________
Şair ve öğretmen değerli hanımefendinin yazdığı bu güzel dizelerden dolayı hocamızı ne kadar tebrik etsem azdır.Ben buna şiir demiyeyim.Hanımefendiye haksızlık yapmış olurum bu ilahi bir sevgi bu ilahi bir duygu bu parüpak gönülden Rabbinin semalarına yükselen gerçek dualar kadar güzel evet birbirinden güzel sözcüklerle donatılmış yanık yanık öten bir bülbülün dem çekmesi sanki, bütün bunlara bende katılıyorum.Ve diyaorum ki dualar kadar güzel sözcüklerin yüzü suyu hürmetine izzeti makamında kabul et ya rabbi.İslam alemine ve ülkemize Ramazanın nimetlerinden nurundan serp ya rabbi.Fakir yoksul hasta ve dermansızlarımıza yardım et.Bu ülkeyi idare edenlerede akıl fikir ve besaret ver ya rabbi.Amin.Değerli hocam mübarek ramazanınızı kutluyorum.Ve sizlere şiir yolunda başarılar diliyorum.
cani gönülden AMIN diyorum canim benim her kelimesi dua niteliginde mukemmel bir siir harikasin,, ramazanin sana ve ailene ve tüm musluman alemine hayirlar getirmesini diliyorum bende,,,sevgimlesin kucak kucak .....
Muhteşem bir karşılayış, Allah hepimize hayırlı ramazanlar nasip etsin, tüm İslam aleminin duaları kabul olsun, selam ve sevgilerimle. Emek verenleri kutlarım,çok güzel olmuş,
Amin. Amin. Amin. Geceye yakışan çok anlamlı ve çok güzel dua şiiri.. Kutlarım yüreğinizi ve kaleminizi. Allah cc. sizden ve sizin gibi düşünen ve yaşayanlardan her daim razı olsun. Sizinde Ramazanınız bereketli ve hayırla geçsin. Saygılar.
biricik kardeşim hemşehrim öyle güzel olmuşki hem okudum hem dinledim selam ve saygılar harika olmuş allah ebeden razı olsun selamlar hayırlı sahurlar dielrim
Ey Sultan-ı Şehr Hoş geldin. Safalar getirdin… Ne olur bir daha ki gelişine kadar bitsin Dünyada yaşanan elem keder Gözü yaşlı çaresiz kalmasın Yardım et bizlere senden yoksun bırakma Bir tek sana muhtacız ya Rab!
yeri göğü yaradan rabbimize binlercekez şükürler olsun ki bu mubarek kutlu ayı bize sunmuş açlık nedir sabır nedir takatı müşerret nedir bize öğretti ve sonunda kullarına sabırlı oldukları için ramazan bayramını sunuyor bereket dolu sofralardan tatlılara kadar.saygı ve sevgilerimle yureğinizesağlık..
Sizede bu yakışırdı duygularımıza tercüman oldunuz .GÖNLÜMÜZDE TAHT KURDUNUZ BU MÜKEMMEL DİZELERLE RAMAZAN AYININ TÜM İSLAM ALEMİNE HAYIRLI OLMASI DİLEKLERİMLE AMİN DİYORUM TEBRİK VE TAKTİRLERİMİ SUNAR SAYGILAR SUNARIM
a Rab! Sevginin kaynağı sensin İlahi aşkına mazhar et bizleri Âlemi nuruna yarattığın peygamber der ki; “Recep Allah’ın, Şaban benim, Ramazan ümmetimin ayıdır” Ümmet olma bilincine ulaştır bizleri Kullarına ayırdığın bu ayın bereketinden nasip et Ramazanın hakikatini idrak kabiliyeti ver bizlere…
Ramazan-ı Şerif hürmetine Geri çevirme dualarımızı Affet tüm günahlarımızı Kur’anın nuru ile aydınlat yollarımızı Mümin kullarına rahmet et ya Rab!
Seni anan dillerimiz olsun Sevginle çarpan gönüllerimiz olsun Seher vaktinin bereketi nasibimiz olsun Rahmetinle şerleri hayra çevir ya Rab!
Dostluklarla perçinlensin gönüller Ya İlahi nuruna gark olsun zaman Senin esirgemene muhtacız Yar ve yardımcımız ol ya Rab!
Dünya kirleri ile bulaşık bedenlerimiz Günahlarla dolu ömür sermayemiz Acılar içinde İslam illerimiz Bizler Ramazan hürmetine mağfiretini dileriz Bizi yalnız, bir başımıza koyma ya Rab!
Ey Sultan-ı Şehr Hoş geldin. Safalar getirdin… Ne olur bir daha ki gelişine kadar bitsin Dünyada yaşanan elem keder Gözü yaşlı çaresiz kalmasın Yardım et bizlere senden yoksun bırakma Bir tek sana muhtacız ya Rab!
Tüm dostlarıma, ülkeme ve İslam ülkelerine hayırlı ramazanlar diliyorum Allah bu günlerin hayır ,feyz ve bereketinden faydalanmayı nasip eder İnşallah..
HAYIRLI RAMAZANLAR
Esmize………. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Bu defada ilahi duyguları, inançların ve yönelişlerin en anlamlısı, en güzeli, en huşu verenini ynsıtan harika bir şiir süslemiş, güzel sayfanızı. Zamanlama ve toplumsal duyarlıkta harika. Herkes okuyup , payına düşeni almalı, bu örnek duyuş ve davranıştan.Boşuna söylemedim "Kadınlarımız... bizim harika kadınlarımız vardır, toplumumuzun direğidirler... elleri öpülesi, her fırsatta kutsanmaları gereken kadınlarımız" diye. Çok teşekkürler Esmize Hocahanım. Yine büyük ve saygın duygular yüklediniz sevenlerinize. Sevgilerin en güzelini ilettiniz bize. Tüm dua ve yakarışlarınızın yüce Yaratan tarafından kabul edeilmesini diliyorum. Mübarek ramazan, tüm islam alemine ve hapimize hayırlar getirsini. İnanç ve tüm dualarınıza, temennilerinize aynen, içtenlikle katılıyorum. Saygı sevgi ve selamlarımı sunuyorum, değerli şiir dostumuz. K E M A L P O L A T
kempol tarafından 8/20/2009 6:51:30 PM zamanında düzenlenmiştir.