(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ECEM DEDİM YA SANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ECEM DEDİM YA SANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilginin eşiğine sarınmış şiir, kolay vazgeçmelerin tedirgin olmalı bu şiiri okuduktan sonra.....................GÜzel bir şiir okudum yüreğinizden..... Saygılarımla....
Evet....Çok güzel akıcı...Çok beğendim.İlk deneme için çok başarılı...Mani gibi,her dize ayrı ayrı alındığında mani,bütünündeyse akıcı bir şiir olmuş.Mükemmelsin.Tebrik ediyorum bu ilk hece denemeni,hayranlıkla okudum..Sevgilerimle....Bu arada döndüm.....:)))
insanın yüreğinden geldiği gibi sımsıcak,duru ifadelerin,dillendirilmesinin ölçüsü olsa ne olur olmasa ne olur,önemli olan sizin kaleme aldıklarınızın,muhatabında bıraktığı izler değil midir?Bu kadar içten söylenenler muhatabının yüreğine mutlaka ulaşır,şiiriniz zevkle okundu,biline....hoş bakın zatınıza...
ben pek başardığımı sanmıyorum ama deneyeceğim yılmak yazmaz bende...deneyeceğim .bu pek olmadı belki daha iyileri olacak..çok teşekkürler samimi ve içten yorumunuza beğeninize sevgiler saygılar
Cıvıl cıvıl,çok tatlı,harika dizelerdi.Çok başarılı bir çalışma olmuş.Bahar bahar,çiçek,çiçek pozitif duygular veriyordu.Tebrik ederim gönül dolusu.Selam ve sevgilerimle.Puanım elbette yine tam.Alkışlarımla.
Yarı yolda komasan Halimi gelip sorsan Sevdamı bir anlasan Gönlüme sultan olsan
Senin gönlüne sultan olmayan kime olabilirki size yanmayan kime yanabiliri
Sizden kaçan bırakın size gelmesin diyeceğim ama
buna hakkım varmı bilmiyorum
Haydi, git güle, güle, sevdayı yok ederken Ardına bakmadan git, canıma tak ederken Ben çoktan çektirdiğin, cezayı hak ederken Yinede gözlerinde sözlerin olmadım mı?
Sözlerim etmez para. Gönlüm ister ki sara Gelsen bana bir ara Kapanır bunca yara..
Yarı yolda komasan Halimi gelip sorsan Sevdamı bir anlasan Gönlüme sultan olsan… ...............................Şiir akıcı ve güzel olmuş--5 Kutlarım efendim
ben pek becerememişim..yada sadece hece tutturabilmek adına lego gibi kelimeleri dizmek..duygu yok ondan belki eksik geldi bana ..tadı yavandı sanki... ama sağolun yinede centilmenlik icabıda olsa beğendiniz ya teşekkürler sevgiler saygılar
serbest tam size göre bence duyguları daha net ifade ediyor
saygılar..