(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KEYFİM KAÇIKKEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KEYFİM KAÇIKKEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kıyafet rüküş bile olsa kafa tutma ne hoş olur gel beraber kafa tutalım hayata yollara yıllara yağmurlara bulutlara ne olursa olsun gel bağıralımm seslerimiz yankılansın dağlarda kıskandımmmmmmmmmmmmmm valla billa tebrikler canım refiş seni seviyooooooooooo
Anılar hep hüzün verir,anılarda neler saklıdır ? Güzel anılar vardır,hüzün dolu anılar vardır.O anılar arasında vefat edenler,kaybolan yıllar,bir çok anı geçmişle beraber gerilerde kalmıştır,adeta siyah,beyz resimlere bakar gibi dalar gideriz.Hayattan daha farklı umutlarımız vardır,umudedip de yaşayamadıklarımız vardır.Bunlar hep hüzünlere sürükler,fahat anmadan da yapamayız ister istemez.Oysa ki hayat devam ediyor,güçlü olmak zorundayız,hep anılara takılı kalmak olmuyor.İfade ettğiniz gibi, hayatın giydirdiği rüküş giysiye kafa tutmak gerek.Çok güzel ve mana dolu dizelerdi,mükemmeldi tek kelimeyle.Tebrik ederim yürekler dolusu selamlar,sevgiler.Puanım yine tam.
ÇOK SAĞOL HAZAN SİZE CEVAP YAZAMIYORUM 50 ŞİİRLİK BİR ÖDEVİM VAR O VE OKUL BİTSİN SÖZ TELAFİ EDECEĞİM ARKADAŞIM ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜRLER VEFANA DOSTLUĞUNA SEVGİLERİMLE
İnsanları mutlu eden tebesümler,mutsuz eden hüzünler bazen anılarda gizlenir geçmişim deyip anılarına dalıyorsa insan anı olacak kadar değerli ve güzel zaman geçirmiştir hele birde o anılarda sevgili varsa hiç unutulmayacak kadar özeldir. Mısralarda yaşatmaya çalıştığımız tüm güzelliklerin gerçekleşmesi dileği ile kalaminiz var olsun değerli dost kalem anılarımı yaşattınız bana saygı selamlar..