(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK OLSUN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK OLSUN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mum ışığı yetermı, deli yangınlarıma Çağırın bu gece tüm volkanları gelsin, Denizlerin sesi, yetermi sanki bu kadına Salın okyanusları salın, hüzünlerimi alıp gitsin. Verin en derinlerde ki inci tanelerini Sevdiğimin tek sözü edermi acaba?
GÜZEL YÜREKLIM AŞK OLSUN AMA ÇOK OLSUN HEMDE EN ÇOKUNDAN, EN CİCİSİNDEN BAŞKALARININ BAHARLARI DEĞİL ELLERIMIZI UZANIP TUTTUĞUMUZDA TOMURCUK TOMURCUK DERECEĞİMİZ BAHARLAR OLSUN ..............................SADECE BIZIM ADI SEVDA OLSUN...... KUTLARIM GÜZEL DİZELERİNİ YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM AŞK KOKAN DIZELERİNİN ARASINA BENDEN SONRA GELENLER OKUYANLAR ANLASINLAR Kİ YASEMIN GEÇMIŞ BURDAN MISLER GIBI KOKSUN SAYFAN SEVGİLER...................................................
Duygular çok önemli,duygular doydukça sevgiye,ruha gıda oldukça,karın doyar zaten.Bir fincan kahve,bir bardak çay,sevilen kişiyle ayrı bir mana kazanır.Aşk ve sevgidir hayata anlam kazandıran.Düşlerde yaşansa bile pembe panjurlu evler,bazen hayaller bile güzel.Tebrik ederim,duygu dolu ve mükemmel dizelerdi her zamanki gibi.Puanım yine tam,selam ve sevgilerimle.
Aşkolsun ....Olsun ...Olsun ama sonsuz olsun diyecem yine kendimde inanmyacağım dediğime... Ama dizelerde bile olsa anlık,hayali güzel oluyor...Çok çabuk tüketsekte değerleri aşk hep olsun,olsunda nasıl olursa olsun...Yaşattığı anlık mutluluk yeter,yarın belirsiz olsada...Sevgilerim yürektennn...
hocam siz varya artık size AŞK OLSUN ............................. olmaz ama bu kadar harika olmuş inanki ne diyim hadi bakalım yarın buluşmak üzere gözlüklerimi takdım bekliyorum. hoş ve mutlu kalınız
Çağırın bu gece tüm volkanları gelsin,
Denizlerin sesi, yetermi sanki bu kadına
Salın okyanusları salın, hüzünlerimi alıp gitsin.
Verin en derinlerde ki inci tanelerini
Sevdiğimin tek sözü edermi acaba?
GÜZEL YÜREKLIM AŞK OLSUN AMA ÇOK OLSUN HEMDE EN ÇOKUNDAN, EN CİCİSİNDEN
BAŞKALARININ BAHARLARI DEĞİL ELLERIMIZI UZANIP TUTTUĞUMUZDA TOMURCUK
TOMURCUK DERECEĞİMİZ BAHARLAR OLSUN ..............................SADECE BIZIM ADI SEVDA OLSUN......
KUTLARIM GÜZEL DİZELERİNİ YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM AŞK KOKAN DIZELERİNİN ARASINA BENDEN SONRA GELENLER OKUYANLAR ANLASINLAR Kİ YASEMIN GEÇMIŞ BURDAN MISLER GIBI KOKSUN SAYFAN
SEVGİLER...................................................