(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adın her zaman üç nokta şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adın her zaman üç nokta şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her attığın adımda kapana kısılır yollar ki yarılarından dönmüşlük hatırlanan ve küskünlük fırtına yerine kopan. _________________
Firtinada bogulan zamanlarda, alabora edilen nedenler / yerindeydi biz zirvelerde tek basamakli sonuctan geri döndük
Allıklar/rimeller/farlar... günyüzü/gökyüzü gösterir mi ısırılmış dudaklarıma ardından...?
_______________
Tuhaf bir yüzcevrimi :) atti süpheleri ordan oraya, inanis kendini doruklarda asmisken, bir ekmek kirintisina bu celiski neden ? üc nokta sanirim hic bu kadar anlam tasimamisti.. gizemiyle hissettirdi Kutluyorum
Git ! Sen den den koy da üstüme adın her zaman üç nokta bende ...
O üç nokta kaç noktadır yürekte kimbilir? Ama bu dizelerle ilgili bildiğim gerçekten de çok duygulu, acıtan ve ağlatan oldukları. Kutlarım yüreği, saygı ile.
Git ! Sen den den koy da üstüme adın her zaman üç nokta bende .... Adın her zaman üç nokta bende Gizlediğim. Git derken şair, gittiğinide istemiyor aslında. Adını sakladığına göre. Güzel bir finalle noktalanmış. Selam ve saygılarımla.
bırak gitsin, nedamet yangınlarının küllerinden tekrar doğduğunda gelip adıma koyduğun üç noktanın yerine zümrüd-ü anka kuşu diye yaz dediğinde, uzaktan bir sapan taşı sık kalbinin ta ortasına ki bilsin sana giderken yaşattığı sancıyı.....
lal......
gideyim buralardan kalemını sevdiğim değerli şairim bu sevda mılıtanı gider
yüreğimden yüreğinize yasemin çiçekleri
sevgiyle kalın..................