(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Peygamber Öldürüldü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Peygamber Öldürüldü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yusuf’un kuyusunu Yakub’un gözlerinden okumayan, uyur kalır arz’ın defteri dürülürken. Ne gam ! ... bu sözler ne kadar güzel..ne kadar hoş duygualrı ezberlettiryor.. ... Peygamber öldürüldü ve sen evini saran herkesten birisin... ... bu sözleri okuyan kendine almasa da öyle bir his uyanıyor ister istemez muhatabı belli edilmediğinden olmasaydı iyi olurduya da devamı gelmeliydi..
O sırada kadın sıyırıyordu tenini namustan ve erkek "adam" olmaktan. Sokaklarda şuh kahkahalar beceriyordu birbirini, geceyle gündüz şehvet kokuyordu durmadan. Şeytana gerek kalmamıştı insanlar "gerekeni" yapıyordu ------------- Halbuki Rab inmişti semaya iste ! demişti tüm kirliliğinle olsa bile iste ! istenildi mi ? -------------- Topladığın taşlar şeytan içindi / bilemedin, yırtılmıştı gönlün / göremedin. Ellerin kurumayacak mı şimdi ebu lehebin elleri gibi ? Senin !!!
Peygamber öldürüldü ve sen evini saran herkesten birisin...
GÜNÜMÜZÜ ÖZETLEMİŞSİNİZ ŞİİRİNİZDE YAZIK Kİ,
RABBİM BÜTÜN GÜNAHLARIMIZI AF ETSİN... ONUN LUTFU KEREMİ BÜYÜK... NE YAPMIŞ OLURSAK OLALIM YETERKİ YÜREKTEN KA.BEN, HİKİKATEN HAK-KA DUA EDELİM...
gerceklerin gercegi bir siirdi, Allah razi olsun Sair. nasilda, dönüp dolasip siire geliyorum ve tökezliyorum, yorumda zorlaniyorum. ... diyecegim suki,,, biz ne kadar biz olabildik, biz ne kadar Rabbimizi ve kendimizi taniyabildik. _bir kahvenin 40 yil hatirini var sayip, komsusunun, akrabasinin, arakadasini günahina göz yuman/ortak olan, kendini hic yoktan var eden Yaraticisini, yeri geliyor hice sayiyor. 'VE iNSAN ALDANDI' ama farkinda degil... Yaradan, cümlemizi affeylesin diliyorum.
Ezanlar okunurken salavat’a gücü yetmeyenler, okey dışarıya seviniyordu. Toplu mezarlar kazılıyordu kahve köşelerine / rus ruletiyle. Nefes araları cümlelerle doluyordu bir Esma ul Husna dışarda kalıyordu.
________________
Aslinda yasanmisliklarin farkinda olan ve kavrayabilen cok az insan var, anlamakatan cok biraz arastirmak gerekiyor, kulaktan duyumlarla bildigimiz dogrular ne kadar dogru acaba..
Kutluyorum sizi böylesine anlamli bir konuyu gündeme getirdiginiz icin, belkide bazi düsünceler aydinlanmistir ( yani bilinclenmistir) deger üstüne deger ve düsündürücü yaziya yatkin bir siir okudum
Okuduğum değerli bir şiir..Birçok bilgi hazinesine sahip birisinin yazabileceğini düşünüyorum.Rastgele bir şiir değil kısaca..Tebrikler.Allah razı olsun paylaşım için..Tam puan...Slm ve dua ile.ESRA
okuduk şair okuduk ama işimize gelen yerlerini okuduk.... bir gün okuduğunuzu anladınız mı diye sorduklarında doğru cevapları veremeyceğiz ve ellerimiz değil tüm bedenimiz yanacak biliyoruz ama gel gör ki bizim şeytana verdiğimiz taşlarla şeytan bizi taşlıyor işte....ne desem ki ne yorum yazsam ki söyleyebilecek sözüm yok, öylece kaldım şiirinin önünde.....tebriklerimle
Topladığın taşlar şeytan içindi / bilemedin, yırtılmıştı gönlün / göremedin. Ellerin kurumayacak mı şimdi ebu lehebin elleri gibi ? Senin !!! .... Ebu Lehebin elleri kurudu ama bu devrin ebu leheblerinin elleri kururmu bilmem hocam lâkin kurumasada biz onları görüp ibret alalım diyedir. Gerçi kuruyan ebu kehebin ellerinden de ibret alamadık ya. Allah varken gaile yoktur. Yeterki o'na yönelmesini bilelim. Selam ve selametle.
Yakub’un gözlerinden okumayan,
uyur kalır
arz’ın defteri dürülürken.
Ne gam !
...
bu sözler ne kadar güzel..ne kadar hoş duygualrı ezberlettiryor..
...
Peygamber öldürüldü
ve sen
evini saran herkesten
birisin...
...
bu sözleri okuyan kendine almasa da öyle bir his uyanıyor ister istemez muhatabı belli edilmediğinden olmasaydı iyi olurduya da devamı gelmeliydi..
sevgisaygı