Bu gece sana Mecnun’dan çaldığım aşkı hediye etmek istedim yoktun Yaktığım ateşin başında tek başıma oturdum Yalnız seyrettim alevlerin dansını Bir ben bir de ay ışığından saçılan gölgeler
Bütün gece seni aradım tıpkı dün geceki geçen hafta önceki ay gibi Yoktun Rüzgarda sağa sola uçuşan küllerle konuştum
Korktum
Ya şimdi tek başına değilsen beni düşünmüyorsan yada ne bileyim ben seni beklerken uyuduysan...
Ağladım
Uzun zamandır kimse görmesin diye biriktirdiğim gözyaşlarımı salıverdim Koşar adım uzaklaştılar Arkalarından bağırdım "Beni de alın..." diye duyuramadım İyiden iyiye yalnız kaldım Ay bile acıdı halime gözlerinden anladım
Ansızın bir rüzgar esti uzaklardan sizin oralardan Ateşim küstü
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN YOKTUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN YOKTUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu gece sana Mecnun’dan çaldığım aşkı hediye etmek istedim yoktun. Yaktığım ateşin başında tek başıma oturdum, yalnız seyrettim alevlerin dansını bir ben bir de ay ışığından saçılan gölgeler...
AŞK HEP NİYE AĞLATIR YAKARKİ HÜZÜN DOLUYDU SEVGİLER SELAMLAR..
bazen şunu düşünmeden edemiyorum şiirdostum; yaradılışta o kadar muaazzam bir denge var ki zerreyi zerreye denk düşüren o el neden seveni sevilene denk etmez... hani diyorlar ya eğer sonu kavuşmak olsaymış adı aşk olmazmış... aşkın adına aşk diyebilmek için mi kaderdenk noktasında araya bir slaş koyuyor ne dersin? .........güzeldi, gene şiire hakkını vermişsin kutluyorum...
naftalin tarafından 5/6/2009 11:30:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ben Allah c.c nün kavuşturduğuna inanıyorum O sevenleri bir araya getiriyor en azından birlikte olma fırsatını veriyor ama insanlar elleriyle [ hataları, günahları, yalanları, anlamsız takıntıları,yar dan daha önemliymiş gibi takındıkları pozları, kaprisleri, aç gözlülükleri, şehvet perestlikleri, gurur ! ları...] yaptıkları işler yüzünden kaçırıyorlar aşkı değerini bilemeden. biz bunu itiraf edemeyip suçu Allah'ın üzerine atıyoruz...nasib etmedi diyerek neden acaba ? sorusunu ıskalayarak...kendimizi düşünelim acaba objektif bir değerlendirme yapabilsek kaç ağır yanlışımızı buluruz değil mi aşkı kaçıran...soluksuz bırakan... ayette Allah: başınıza gelen güzellikler benden , kötülükler ise kendi elinizle yaptıklarınız yüzünden diyor...neden bu ayeti aşkta ıskalıyoruz... Büyük aşklara bakınca da durum aynı değil mi illaki aşıklardan birinin anlamsız dengesiz mantıksız garip...vs yanlışları olmamış mı....siz hiç Leyla ya, Aslı ya, Züleyhaya, Şirin'e...yol göstermediniz mi...bazen suçlamadınız mı yada kızmadınız mı... Dost önce kendimize sormalı değil miyiz nedendir kavuşamamak, nedendir kavuşmuşken ayrılmak, nedendir aşkın tükenmesi...bir tek ölümdür mazeretsiz Allah'a sitem edebileceğimiz kader... teşekkür ederim gönülden yorumunuza ve ilginize...
"Ansızın bir rüzgar esti uzaklardan, sizin oralardan. Ateşim küstü. Üşüdüm... Sen yoktun, ben de yıldızlara sarıldım...." .....ısındın mı bari?.. biliyor musun, ben doğduğumda kırk bir yaşındaydım ve o gün nazar boncuğu diye mavi bir yıldız düştü kaderime; üşüdüm demiyorum, buz kestim adeta... Ve ben halâ cam kırığı gibiyim... duygularımın hangisi rastlıyorsa biçiyorum, kesiyorum, tırpanlıyorum... En sonunda gözlerim yarin hayali ile doluyken pervasızca kapanan göz kapaklarım kesildi en derininden... şimdi onların oralardan esen fırtına her tarafımı eritiyor da, gözlerime güç yetiremiyor... onu benim kaderime düşüren ve sonra ben onsuzlukta kıvranırken istifini bile bozmayan o mavi yıldıza nasıl bir sevgi dolu intikam beslediğimi kimse bilemez... Sarıldığın yıldızların içinde bir tane de mavi yıldız olsun, olur mu? Ben intikam tarafında kalayım, sen sevgi tarafından ona benim yerime de sarıl ve benim bildiğimi söyleme olur mu?... Bu şiir benim için tanımı ve tarifi mümkün olmayacak kadar fevkalâdenin çok çok ötelerindeydi... Şiir oyle bir şiirdi ki; kendisinin değil, benim yorumumu yaptırdı bana... Daha ne diyeyim...
Ağladım... Uzun zamandır kimse görmesin diye biriktirdiğim gözyaşlarımı salıverdim. Koşaradım uzaklaştılar. Arkalarından bağırdım "beni de alın..." diye duyuramadım. İyiden iyiye yalnız kaldım, ay bile acıdı halime gözlerinden anladım...
Ansızın bir rüzgar esti uzaklardan, sizin oralardan. Ateşim küstü. Üşüdüm... Sen yoktun, ben de yıldızlara sarıldım....
Yoktun... ne kokun... ne izin... ne de o tatlı sesin... Gelsen ağlayacaktım dizinde o kadar çok özledim...
seven yüreğin korkuları seven yüreğin hıçkırıkları vardı şiirinizde..korkularınızı yaşamamanız dileğiyle..bu güzel şiire ve şairine saygılar
gelsen ağlayacaktım dizinde... .............. öyle bir yere götürdü ki beni bu cümle;anlatımı yok... o içinizde, hissedin orada bi yerlerde saklambaç oynuyor sizinle... saygılar...
ağlaşmalar terkedince yalnızlık çöküyor asıl üsteüst. şimdi her şeyi biriktirmeli bir gelme ihtimaline; dinmeyen korkuyu, ağlamayı, sevmeyi, sevmemeyi.. her şeyi saklamalı özenle.
Yoktun... ne kokun... ne izin... ne de o tatlı sesin... Gelsen ağlayacaktım dizinde o kadar çok özledim... ........ yokuz hiçbir şarkıda şiir öldü özleme ve öfkeye yenildi bahar....
Ağladım... Uzun zamandır kimse görmesin diye biriktirdiğim gözyaşlarımı salıverdim. Koşaradım uzaklaştılar. Arkalarından bağırdım "beni de alın..." diye duyuramadım. İyiden iyiye yalnız kaldım, ay bile acıdı halime gözlerinden anladım...
Korktum... Ya şimdi tek başına değilsen, beni düşünmüyorsan, yada ne bileyim ben seni beklerken uyuduysan...
Ağladım... Uzun zamandır kimse görmesin diye biriktirdiğim gözyaşlarımı salıverdim. Koşaradım uzaklaştılar. Arkalarından bağırdım "beni de alın..." diye duyuramadım. İyiden iyiye yalnız kaldım, ay bile acıdı halime gözlerinden anladım...
gözlerinden anladım...
yürekten kutlarım.