1
Yorum
4
Beğeni
5,0
Puan
48
Okunma
Hiç kimse... Hiç kimse beni senin kadar güzel sevmedi... Hiç kimse bana senin kadar güzel adımı söylemedi...
Hiç kimse dokunmadı yüreğimin en tenha köşesine,
Kimse bilmedi gözlerimden süzülen tek bir damlanın hikâyesini.
Adımı senden duymak, yeniden doğmak gibiymiş;
Meğer ömrüm, senin sesinde soluklanmayı beklermiş.
Hiç kimse bakmadı gözlerimin içine böyle derinden
Ve hiç kimse çekip çıkaramadı beni o zifiri karanlığımdan.
Bir bakışın, yıllardır susan umutlarımı konuşturdu;
Bir gülüşün, içimde yıkılmış şehirleri yeniden kurdu.
Hiç kimse tutmadı ellerimi böyle sıkı,
Sanki bıraksan dökülecekmişim gibi...
Kimse iyileştirmedi ruhumdaki o eski sızıyı,
Merhem olmadı kimse bendeki bu derin yaralara.
Herkes bir iz bırakmak için didinirken bu dünyada,
Sen içimdeki o koca boşluğu sessizce doldurdun.
Sınırlarını kimseye açmayan mağrur yalnızlığım bile,
İlk kez senin dizlerinde sustu, teslim oldu huzura.
Meğer en büyük yanılgım, sonsuzu sen sanmakmış...
Bir ömre yetecek sevgiyi tek bir kalbe sığdırmakmış.
Ben geleceği gözlerinde ararken,
Sen çoktan gidişinin yolunu hazırlamışsın.
Oysa şimdi bir başımayım bu koca viranenin altında,
Giderken ardına bile bakmadın; yıktın geçtin tek adımda.
Meğer o cennet sandığım sevdanın geriye bıraktığı,
Beni yeniden karanlığıma gömen koca bir yalandan ibaretmiş.
Şimdi soruyorlar:
"Neden bu kadar sessizsin?" diye...
Bilmiyorlar; insan en çok,
Kendisine en güzel "sevildim" dediği yerde susarmış.
Ve anladım...
Hiç kimse beni senin kadar güzel sevmedi...
Ama yine hiç kimse,
Beni senin kadar derinden incitmedi...
Alper KARAÇOBAN
5.0
100% (1)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.