Şurada otururken, Önünde derya deniz… Akşam üzeri, Hafif bir rüzgâr…
Herkes evine çekilmiş, Yazlığın en ölü saatleri… Ama bir yandan da En sahici, En çok yaşayan…
Şezlonga oturmuş, Verandadan seyrediyor Gündüz içine daldığı denizi, Seyredecek bir yere koyan bir aralığında zamanın…
Her şeyin seyredilebilir olduğu O dingin dakikalar… Yorgunluğun kıyıya çektiği Sandallar misali gölgemsi insanlar… Şeffalaşmış gibi sanki, İçleri daha bir görünür olmuş…
Herkes daha bir dost gibi Bu ışıkta… Yönetmen ışığı iyi ayarlamış Dedikleri cinsten; Tam yerinde bir atmosfer, Dost yüzünü ortaya çıkaran Her şeyin…
Akşam iniyor usul usul… Dalgalar nazlı nazlı salınıyor, Ninni söyler gibi… Kumları okşarken çıkardıkları seslerle Okşuyorlar sanki saçları da…
Güneş veda etmeden önce Son dokunuşlarını gönderiyor, Ilık veda busesini…
“Ne güzel…” diyor verandada, Güneşin batışına eşlik eden genç adam.
Eşi “kahve yapayım mı sana” diyor, Tatlı bir tebessümde karşılık buluyor sorusu… Her şeyi içine alacak kadar geniş Bir tebessüm bu; Her şeye cevap olabilecek… Kadın da o cevabı çekip çıkarıyor Diğer şeylerin içinden.
Elinde tepsi, döndüğünde Sorusunun karşılığı hâlâ yüzünde eşinin… O aynı huzur... “Kahveni getirdim…” diyor, “Uyuya mı kaldın?”
Hafifçe dokunuyor omzuna... Sorusunun cevabı olan O tebessüm hâlâ dudaklarında, Düşüyor yana başı eşinin…
“Ne güzel…” dediği o noktada, O çok güzel ışıkta, Her şey gülümserken…
“Burada dursun zaman, Donsun kalsın… Bir adım bile atmak istemiyorum buradan!” dediği…
Sonsuza kadar duruyor zaman birden… Güneş hep aynı yerde, O güzel ışıkta yıkamaya devam ediyor her şeyi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O GÜZEL IŞIKTA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O GÜZEL IŞIKTA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sorusunun cevabı olan
O tebessüm hâlâ dudaklarında,
Düşüyor yana başı eşinin…
“Ne güzel…” dediği o noktada,
O çok güzel ışıkta,
Her şey gülümserken…
“Burada dursun zaman,
Donsun kalsın…
Bir adım bile atmak istemiyorum buradan!”
dediği…
Sonsuza kadar duruyor zaman birden…
Güneş hep aynı yerde,
O güzel ışıkta yıkamaya devam ediyor
her şeyi.
Çok güzel bir şiir. Yürekten tebrikler efendim. İlhamınız çok olsun