Hadi, gülümse biraz şimdi, Bir rüzgâr estir bu çorak yere… Bak, şimdiden açıldı o boşluk; Bana bakarken öyle şaşkın bir çocuk gibi… Bu kalabalık yerde Nazlı bir çiçek belirdi Bu havasız odayı bahçeye çeviren…
Bir büyü yaptı o görünmez çiçek, İş yerindeki herkes gördü… Dosyalar arasından kaldırdılar başlarını, Derin derin içlerine çektiler O kokuyu… Kendilerinden sıyrılıp yukarıdan baktılar Az önce içinde var oldukları yabancıya, “Daha bir saat önce kahvaltı sofrasındaydın” dediler, “Bir maskeye dönmemişti yüzün, Hâlâ geçirebiliyordu hayatı içinden.”
Ilık ılık gülümsediler O anlara dair bir resmin içinden, Suladılar gülüşleriyle odanın ortasındaki çiçeği… O hep orada kalmaya devam etsin diye Söz verdiler kendilerine; Hiç unutmayacaklarına sulamayı onu, Dosyalar arasında kaybolduklarında Onu hatırlayıp yeniden döneceklerine O resmin içine, ‘Gerçek kendileri’ne döneceklerine…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RESMİN İÇİNDEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RESMİN İÇİNDEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir rüzgar estir bu çorak yere.)
Ne güzel bir duygu ,ne güzel bir özlem
Yürekten alkışlıyorum sevgili kardeşimi.