(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
....... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
....... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Daha girmeyen ne çok sözcükler vardır şiirde.Belki okurun ruh tuvalinde canlanmasını istiyordur kim bilir..
Çok fazla kalabalığa gerek yoktur şiirin içinde.Az ve öz olmalı ki daha fazla bulandırmasın zihinleri .Böyle bir düsturu kendisine siâr edinmis bir kalemden, sayfalarca yorum çıkarılabilecek bir şiir daha.
Daha ilk dizede ki ayaklı bir göçebeden yani insanoğlundan, yani bir bir yok olan değerlerden, zorlukla mücadele eden yaşantılardan, vazgeçenler, sürgün edilenler, bir lokma ekmeğin/ bir tutam umudun, hayalinin peşine düşenler, neler neler anlatılır da biz bilmeyiz.
Rengini kızıl döken toprağın dili olsaydı kim bilir neler söylerdi acaba! Ne hikayeler anlatırdı da cızz ederdi içimiz.
"rüzgar sobeleyen çocuklar kırdı gözümün bademini"
Hayat denilen oyunun içinde saklambaç oynuyorlardı belkide. Rüzgar sobelediği zaman, minik minik bir yük taşıyorlardı sırtlarında da ondan kırılmıştı belki de gözlerdeki o bedemin rengi.
göğü delmeye son sürat devam ediyor gökdelenler..Olan yine geleceğe, çocuklara oluyor.Ağaçlar ve böcekler ve kuşlar rahat bir nefes alamıyorlar.
Hayat yap boz, yeniden yap yeniden bozmalar hengamesinde..
Yine hasretiz gün doğan kelebek kanatlarına. .....
Yeni yılda herşey gönlünüzce olsun Selamla
-Ramazan Boran tarafından 12/30/2020 7:25:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
" aşkın çiy damlası ipekböceği ayağı kelebek kanadının tozu sümüklüböcek sevişmesi olduğunu kime anlatırsın "...
sonra.
uzun yolları, çıkmazları, çıkıp da çıkmayanlı sokaklarıyla ve en çok da kendi içimizde hapsolduğumuz şehirler kendimiz ve hem de iki ayaklılarıyla elbet.
en çok çocuklara yakışsın da, biz zaten geçip gideni olmuşken ömrün deyip, umut denilen O en kocamanı yine de onlara yazmak...
bahara dönmüştü şiir, tomurcuklanmıştı umuda ve yıkılsın demişliğim vardır elbet tomurcuklar çiçeğe dursun isteyip, küller içindeki kulelerin sonsuza dek ...
eyvallah.
ve elbet, iki gözünde en kocaman iki ışıltıyla nice senelere...
himmet aygüt tarafından 12/30/2020 6:58:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gönlünüze kaleminize sağlık.